مدرسه آنلاین نسبت به گذشته رو به گسترش است چون شاهد توسعۀ بستر اینترنت پهناور در سراسر کشور ایران هستیم. هدف اصلی تأسیس مدرسه آنلاین و ارائه آموزش مجازی، این است که یک بستر مناسب برای دانش آموزان مستعد که به دلایل مختلفی همچون موارد زیر که نمی توانند ادامه تحصیل دهند، همچنان شانس لازم برای پیشرفت تحصیلی را داشته باشند:

  • صعب العبور بودن مسیر
  • شرایط نامساعد جوی
  • هزینه‌های رفت و آمد
  • عدم توان جسمانی برای حضور فیزیکی

با مشاهدۀ چنین وضعیتی در سطح کشور، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تلاش نمودند شرایط مناسب تری را نسبت به آموزش حضوری برای دانش آموزان متعهد و علاقه مند به کسب علم و دانش فراهم آورد.

مدرسه آنلاین با ارائه آموزش مجازی

با چشم اندازهای خاص و نو همچنان شاهد افزایش تعداد مدرسه آنلاین در سطح کشور هستیم. در نتیجه والدینی که به دنبال راه چاره برای عدم ترک تحصیل فرزندان خود هستند، می توانند از خدماتی که مدرسه آنلاین ارائه می دهند بهره مند گردند. در حالت کلی، می توانید شرایط مناسبی برای خواندن و مطالعه کردن دانش آموزان بدون اتلاف وقت و هزینه های ایاب و ذهاب را از طریق ثبت نام در مدرسه آنلاین فراهم آورید. بهره گیری از چنین فرصت‌ هایی می تواند باعث پیشرفت و توسعه‌ی فناوری آموزشی در سطح کشور گردد و نتیجۀ آن، ارتقاء کیفیت آموزش خواهد بود. از این رو متناسب با مقطع تحصیلی فرزندتان می توانید از خدمات مدرسه آنلاین بهره مند گردید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر نسبت به شرایط ثبت نام در مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این چنین متناسب با موقعیت تحصیلی فرزندتان قادر به بهره گیری از خدمات   دوره آموزش مجازی  با حداقل هزینه خواهید بود. این مجموعۀ آموزشی، کلیۀ خدمات مرتبط را به علاقه مندان به پیشرفت تحصیلی در مقطع مشخص ارائه می دهند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها  

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598
واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()