به طور کلی، داشتن یک  مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی، می توانید شرایط را برای بهبود کارآیی و اعتبار خود را مهیا سازید و در صنعت قنادی به عنوان یک حرفه‌ای مورد تحسین قرار بگیرید. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان یکی دیگر از مراکز برگزار کننده‌ی کلاس های کیک پزی و شیرینی پزی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده‌اند و همواره آمادۀ ارائه بروزترین تکنیک‌ها در این حوزه به هنرجویان خود می‌باشند.

موارد کاربرد مدرک بین المللی قنادی

ارائه مدرک بین ‌المللی قنادی که در زمینه شیرینی‌پزی و کیک پزی است می‌تواند برای انواع مشاغل مرتبط با این حرفه مفید و ضروری باشد. برخی از مشاغل که ممکن است نیاز به این مدرک داشته باشند عبارتند از:

  • رستوران‌ها و کافه‌ها: صاحبان و مدیران رستوران‌ها و کافه‌ها ممکن است به دنبال افراد حرفه‌ای با مدرک بین المللی شیرینی پزی باشند تا بتوانند منوی شیرینی‌پزی و دسر خود را بهبود بخشند و مشتریان بیشتری جذب کنند.
  • کیک‌فروشی‌ها: صاحبان کیک‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های شیرینی‌پزی نیز به دنبال اشخاص حرفه‌ ای با توانایی طراحی و پخت انواع کیک‌ با فوندانت به صورت خلاقانه و زیبا باشند که با مدرک بین المللی قنادی، مهارت‌های خود را اثبات کنند.
  • هتل‌ها و رستوران‌های لوکس: هتل‌ها و رستوران‌های لوکس به دنبال شیرینی‌پزان با تجربه ای هستند که دارای مدرک بین المللی شیرینی پزی و کیک پزی باشند تا بدین وسیله منوی دسر و شیرینی خود را به سطح بالاتری برسانند و خدمات با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

با داشتن یک مدرک بین المللی در زمینه شیرینی‌پزی، افراد می‌توانند فرصت‌های شغلی بیشتری را برای خود ایجاد کنند و در صنعت شیرینی‌پزی به عنوان یک حرفه‌ای مورد تحسین قرار می گیرند. در صورت تمایل به دریافت جزئیات بیشتر نسبت به چگونگی دریافت  مدرک بین المللی شیرینی پزی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس بگیرید.

آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان 

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:

ده خط پاسخگو

021-91002010

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()