در حال حاضر می توانید از امکانات پیش رو به بهترین شکل ممکن برای مرمت و بازسازی نما استفاده کنید. متأسفانه نمای ساختمان نیز همچون خود بنا در گذر زمان دچار فرسایش و تخریب می شود. در نتیجه هر چند وقت یکبار به منظور عدم افزایش هزینه های نگهداری ساختمان، نیاز به آب بندی نما و مرتفع نمودن برخی از ایرادات فنی بوجود آمده است تا بدین وسیله بتوانند خدمات بازسازی نما را به سهولت انجام دهند. گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیه امکانات و تجهیزات کار در ارتفاع و همچنین نیروی مجرب قابلیت انجام هر گونه بازسازی نما را دارند.

اجرای بازسازی نما با داربست

بازسازی نما در مواقعی که بافت ساختمان دچار فرسودگی باشد و یا بخواهید تغییراتی را در نمای ساختمان ایجاد کنید ، مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از روش های بازسازی نما می توان بخشی از نمای ساختمان را که تخریب شده است، نوسازی نمود. در بازسازی نما، می توان دسترسی های محیط را تغییر داد و مقاوم سازی ساختمان را انجام داد. علاوه بر آنکه در اجرای بازسازی نما، می توان ایرادات ساختمان را برطرف نمود و در صورت نیاز به تعمیرات در زیرساخت ها پرداخت.

بازسازی نما یکی از اقداماتی است که می توان از آن برای نوسازی نما و به نوعی ترمیم بنا استفاده برد. البته اکثر مواقع اجرای بازسازی نما با داربست صورت می گیرد و در عین حال ممکن است برخی از امور مرتبط نما منجمله آب بندی نما با طناب راحت تر صورت گیرد. در حالت کلی می توان گفت: انجام بازسازی نما بستگی به میزان آسیب دیدگی، متراژ و طرح نما دارد.  

خدمات ساختمان مرتبط با نمای ساختمان ، خدمات نماشویی ، نوسازی نما ساختمان ، بازسازی نمای ساختمان ، تعمیرات ساختمان و... می باشد. البته تیم گروه ساختمانی متعددی می توانند تنها در یک زمینه خاص فعالیت داشته باشند. در حال حاضر جهت اطلاع از چگونگی و برآورد هزینه بازسازی نما برای ساختمان مسکونی، تجاری و ... خود می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()