پیش از اینکه به صورت مفصل به زمینه شستشوی نمای ساختمان بپردازیم، به معرفی برخی از مصالح نما و ابزارآلات مناسب برای اجرای کار خواهیم پرداخت. گروه کار در ارتفاع نماروز جزء یکی از گروه‌های ساختمانی فعال و پویا در حوزه خدمات ساختمانی است که قابلیت و امکانات لازم برای اجرای کار در نمای ساختمان را دارند. همواره بایستی توجه داشت، بکارگیری برخی از مواد شیمیایی و حتی آب می تواند منجربه سنگ تراشی و به نوعی خوردگی و آسیب دیدگی سنگ گردد. بنابراین افرادی که اقدام به اجرای شستشوی نمای ساختمان می نمایند، بایستی سطح آگاهی کافی نسبت به ترفند و بکارگیری ابزارآلات مناسب برای نماشویی داشته باشند.

شستشوی نمای ساختمان با روش های مختلف

نکات متعددی در چگونگی و اجرای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که ممکن است از سوی عموم افراد پوشیده باشد و بدان توجهی نداشته باشند. لیکن یک تیم مجرب با آگاهی داشتن نسبت به این مسائل، می‌توانند نماشویی را به بهترین شکل ممکن و بدون آسیب رساندن و خسارت به مصالح نما انجام دهند. آلودگی هوا، ترافیک و شرایط آب و هوایی از جمله موارد مهمی هستند که باعث ایجاد رسوب و کثیفی بر روی مصالح نما می گردد.

در نتیجه با آگاهی نسبت به مسائل این چنینی، اجرای شستشوی نمای ساختمان با کیفیت بالا صورت می گیرد. به طور روتین و عمومی می توان از دستمال نانو، تی، مواد شوینده برای نماشویی شیشه و کامپوزیت استفاده نمود که البته بستگی به نوع جرم و آلودگی سطح مصالح دارد. در عین حال برخی از مواقع، مجری کار می توانند از قابلیت های دستگاه واتر جت و سند بلاست برای شستشوی نمای ساختمان استفاده نمایند. در حالت کلی، می توان گفت: نحوه اجرا، متراژ نما، روش اجرای کار و همچنین نوع مواد شوینده که مورد استفاده قرار گرفته می شوند بر روی هزینه شستشوی نمای ساختمان تأثیرگذار هستند. جهت دریافت هر گونه خدمات مرتبط به نمای ساختمان با رعایت نکات ایمنی و حداقل دستمزد می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()