لاستیک پرادو را بایستی از میان لاستیک های استاندارد خریداری نمائید. به عبارتی باید دارای علائم استاندارد مانند نشانه های DOT (Department of Transportation)  در ایالات متحده، ECE (Economic Commission for Europe)  در اروپا یا JIS (Japanese Industrial Standards)  در ژاپن باشد. داشتن علائم و نشان‌ های استاندارد به شما اطمینان خاطر از خرید لاستیک پرادو و تایرهای اورجینال می دهد. به عبارتی متناسب با شرایط محیطی که قصد رانندگی کردن در آن را دارید، می توانید نسبت به خرید لاستیک پرادو با قیمت مناسب اقدام کنید. جهت مشاهده مدل های متنوع لاستیک پرادو می توانید به وب سایت فروشگاه کاسپین تایر مراجعه نمائید.

مشخصه های لاستیک پرادو استاندارد

لاستیک پرادو باید بر اساس استانداردهای مختلفی انتخاب گردد تا امکان رانندگی ایمن و مطمئن را برای راننده فراهم کند. برخی از استانداردهایی که یک لاستیک پرادو با کیفیت باید دارا باشد عبارتند از:

  • عمق طرح پروفیل: عمق طرح پروفیل لاستیک پرادو باید به اندازه کافی باشد تا از کارکرد بهینه در شرایط مختلف جاده بتوان اطمینان حاصل نمود.
  • مقاومت در برابر سایش: لاستیک پرادو مناسب بایستی مقاومت مناسبی در مقابل فرسایش داشته باشد و در این صورت طول عمر بالایی خواهد داشت.
  • داشتن عملکرد مناسب در شرایط آب و هوایی متفاوت: تایرهایی که به عنوان خرید لاستیک پرادو انجام می دهید، باید عملکرد مناسبی در شرایط مختلف آب و هوایی مانند باران، برف و یخ داشته باشند.
  • تعادل و استحکام ساختار: یک لاستیک رادیال بایستی از ساختار مقاوم و متعادل برخوردار باشد تا تناسب لازم میان نرمی و سختی را داشته باشد و در این صورت رانندگی استحکام و کنترل مناسبی خواهد داشت.
  • عملکرد در سرعت ‌های بالا: لاستیک پرادو استاندارد باید قابلیت عملکرد مناسب در سرعت‌ های بالا را داشته باشد تا شرایط رانندگی با سرعت ‌های بالا را فراهم کند.

فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر بر روی فروش لاستیک خودروهای SUV یا شاسی بلند تمرکز دارند، در نتیجه می توانند شما را در مسیر خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل پرادو راهنمایی کنند.

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  0213354174۶  -  02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در کلیه پیام رسان ها : 09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 43
نمایش همه
علاقه مندی ها ()