پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به ابزارآلات مخصوص کار در ارتفاع دارد، ضمن آنکه فرد بایستی تخصص و مهارت کار در ارتفاع بلند و اجرای کار ساختمانی را داشته باشد. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب، داربست، بالابر و ... توسط گروه کار در ارتفاع نماروز قابل ارائه می باشد که البته کارشناسان پس از بررسی وضعیت ساختمان و میزان حجم کار می توانند بهترین روش را برای ارائه ی  خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مد نظر قرار دهند.

دلایل نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

اهداف اصلی از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، این است که بتوان مصالح بکار رفته در نما را نسبت به سقوط و ریزش ایمن ساخت. هم اکنون متناسب با نیاز کارشناسان فنی می توانند با بهره گیری از پیچ فولادی ضد زنگ و همچنین رولپلاک به بهترین شکل ممکن نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان صورت گیرد. عدم توجه به وضعیت نمای ساختمان و رسیدگی لازم نسبت به سقوط تکه های سنگ می تواند شما را متحمل خسارت مالی و در عین حال جانی کند.

جهت پیشگیری از چنین اتفاقی، بایستی یک اقدام اساسی صورت گیرد و بکارگیری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان متناسب با عمق سنگ نما، یک ضرورت محسوب می گردد. عوامل متعددی باعث سستی و سقوط تکه های سنگ نما می گردد که در این بخش بدان می پردازیم که عبارتند از:

  • عدم اجرای اصولی سکوپ زنی سنگ نما.
  • بروز رخدادهای طبیعی منجمله زمین لرزه و رانش زمین.
  • شرایط نامساعد جوی و به نحوی یخ زدگی آب در پشت مصالح نما.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سهولت قابل انجام است و البته نیاز به تخصص و همچنین ابزارآلات مناسب دارد. در عین حال یک تیم متخصص و مجرب می تواند اجرای این کار را بر عهده بگیرد که مهارت های لازم در این زمینه را کسب کرده باشد. جهت اطلاع از هزینه خدمات بازسازی نما و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید. در این صورت یک کارشناس مجرب نمای ساختمان شما را مورد بررسی قرار می دهد و سپس می توانند اطلاعات مورد نیاز شما را پاسخگو باشند.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 37
نمایش همه
علاقه مندی ها ()