برای خرید لاستیک اسپورتیج، مدل ‌های مختلفی وجود دارند که بر اساس نوع خودرو، شرایط رانندگی و سلیقه شما مناسب هستند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از تأمین کنندگان لاستیک خودرو در برندهای معتبر به شمار می روند که می توانند نیاز شما را نسبت به خرید لاستیک اسپورتیج مرتفع سازند. امکان انتخاب لاستیک از میان تایرهای خارجی منجمله برندهای میشلن، نکسن، نانکن، هانکوک و ... برای شما فراهم می باشد.

خرید بهترین لاستیک اسپورتیج

در ادامه چند مدل از لاستیک‌ های اسپورتیج را برای شما معرفی می‌کنم:

  • لاستیک ایگل اسپرت: این مدل تایرها برای خودروهای اسپرت و عملکرد بالا مناسب است. این لاستیک‌ها دارای عمر مفید بالا، عملکرد خوب در رانندگی در شرایط خشک و مرطوب، و کنترل خوب در سرعت ‌های بالا هستند و بدین ترتیب می تواند گزینه مناسب به عنوان لاستیک اسپورتیج محسوب گردد.
  • لاستیک تورانزا: از این نوع تایر برای خودروهای سواری و خانوادگی مناسب است. آن‌ ها دارای عمر مفید بالا، کارایی خوب در شرایط جاده‌ای مختلف و صدای کمتری هنگام رانندگی دارند.
  • لاستیک کامپلیت آ 4: این مدل لاستیک مناسب برای خودروهای SUV و خودروهای دارای سیستم چرخان است. آن‌ها دارای عمر مفید بالا، عملکرد خوب در شرایط جاده‌ای مختلف و کنترل خوب در شرایط آب و هوایی نامساعد هستند. انتخاب این نوع تایر به عنوان لاستیک اسپورتیج، کیفیت رانندگی شما را بهبود می بخشد.
  • لاستیک آلپین: این مدل لاستیک برای خودروهای دارای سیستم ترمز ABS و ESP در مناطق سرد و برفی مناسب است. آن‌ ها دارای عملکرد خوب در شرایط برف و یخ، کنترل خوب در سرعت‌ های پایین و صدای کمتری هنگام رانندگی دارند.فروش لاستیک اسپورتیج از طریق این مجموعه انجام می گیرد. 

قبل از خرید لاستیک اسپورتیج، بهتر است با فروشنده یا تعمیرکار خودرو صحبت کنید تا بهترین مدل برای نیازهای شما را پیشنهاد دهند. می ‌توانید لاستیک رادیال برای اتومبیل اسپورتیج را از فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک خریداری کنید. قبل از خرید، حتماً تطابق مشخصات فنی با شرایط محیطی که رانندگی می کنید بایستی در نظر بگیرید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()