یکی از برند های معتبر تایر نکسن می‌ باشد. لاستیک نکسن یکی از لاستیک‌ های با دوام و با کیفیت است که در جهان شناخته شده است. لاستیک نکسن از لاستیک‌ هایی است که در تنوع بالا ساخته شده است. در  خرید لاستیک نکسن باید اطلاعات کافی به دست آورید و می‌ توانید از طریق مجموعه چرخ و یدک مشاوره دریافت کنید تا انتخاب خوبی را داشته باشید. در خرید لاستیک نکسن باید به اطلاعات درج شده بر روی تایر ها دقت داشته باشید. این اطلاعات شامل ماکسیمم فشار و بار ، سرعت مجاز، پهنا و اندازه رینگ، تاریخ تولید، نوع ساخت و غیره می‌ باشد. با بررسی این تایر ها می‌ توانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

مجموعه ی چرخ و یدک با سال ها سابقه در حوزه ی فروش تایر، مفتخر است همواره رضایت مشتریان را به دست آورده است. برای اطلاع از قیمت تایر ها به سایت چرخ و یدک مراجعه فرمایید.

خرید لاستیک نکسن اصل

کیفیت بالای لاستیک نکسن موجب شده که این تایر ها به عنوان لاستیک فابریک برخی از خودرو ها مورد استفاده قرار گیرد. کمپانی‌ های خودروساز مانند هوندا، شوولت ،کیا ، ولکس واگن و غیره‌ از لاستیک نکسن به عنوان لاستیک فابریک استفاده می کنند. در زمان خرید لاستیک نکسن با خرید از فروشندگان معتبر از نظر اصالت کالا اطمینان پیدا خواهید کرد. امروزه انواع لاستیک‌ ها در نمونه‌ های تقلبی و بی‌کیفیت عرضه می‌ شوند که این تایر ها کیفیت خوبی نداشته و به سرعت آسیب می بینند. برای خرید لاستیک نکسن و انواع برند های معتبر به سایت چرخ و یدک مراجعه نمایید. این مجموعه انواع لاستیک‌ ها را با مناسب‌ ترین کیفیت عرضه می‌ کند.

در فروشگاه چرخ و یدک ، برند های معتبری مانند نکسن، پیرلی، هانکوک، کومهو، نانکن و... در انواع مدل ها ارائه می شود.  

 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()