ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر یا اطلاعات را از دستگاه‌ هایی مانند کامپیوتر، ویدئو، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون و غیره دریافت می کند و با استفاده از منبع نوری کوچک این سیگنال‌ها را به صورت بزرگ به نمایش در می آورد. استفاده از ویدئو پروژکتور برای موارد مختلف از جمله آموزشی تفریح و تبلیغات و غیره انجام می‌گیرد.با استفاده از ویدئو پروژکتور افراد به صورت همزمان دریافت اطلاعات را انجام می‌ دهند. استفاده از ویدئو پروژکتور در بخش بازاریابی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تکنولوژی ویدئو پروژکتور موجب شده که در بخش ارائه گزارش‌ ها و تصاویر جلسات را برگزار کرد. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. 

فروش ویدئو پروژکتور  به صورت اینترنتی از طریق مجموعه نیزار کالا ارائه می‌ شود و مشتریان گرامی می‌ توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به آسانی و در عرض چند دقیقه خرید ویدئو پروژکتور را انجام دهند.

 فروش ویدئو پروژکتور با کیفیت

فروش ویدئو پروژکتور در تنوع بالا انجام می‌ گیرد. انواع ویدئو پروژکتورهای وای فای دار و پروژکتور جیبی نسل جدیدی از ویدئو پروژکتور هستند. ویدئو پروژکتور های جیبی به اندازه تلفن همراه بوده و می‌ توان آن را به راحتی با خود حمل و نقل کرد. پروژکتور های اندرویدی دارای سیستم عامل اندروید هستند و با اتصال این ویدئو پروژکتور ها به اینترنت می‌ توان از آن به راحتی استفاده کرد و با اتصال به اینترنت انواع فیلم‌ ها را به صورت آنلاین مشاهده نمود. برای خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت با مشخصات عالی به سایت نیزار کالا مراجعه نمایید. این مجموعه عرضه کننده مستقیم دستگاه‌ های ویدئو پروژکتور است که تنوع بالایی از این دستگاه‌ ها را گردآوری نموده است. برای خرید ویدئو پروژکتور در برند معتبر از طریق مجموعه اقدام نمایید و بهترین دستگاه های ویدئو پروژکتور را از این مجموعه با قیمت عالی تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()