کوپلینگ روتکس از انواع کوپلینگ‌ های انعطاف پذیر است که برای مصارف مختلف از جمله عمومی و صنایع سنگین از آن استفاده می‌ شود. کوپلینگRotex به دلیل انعطاف بالایی که دارد قادر به جذب ارتعاشات می‌ باشد. کوپلینگ روتکس متشکل از بخش‌ های فلزی و لاستیکی است و بخش‌ های اصلی و فلزی این کوپلینگ از آلومینیوم ، چدن و فولاد ساخته می‌شود.کوپلینگ روتکس در مقابل فشارهای وارد مقاومت بالایی دارد و می‌تواند آن را به راحتی تحمل کند.  خرید کوپلینگ Rotex بسیار مهم است و با توجه به استفاده‌ ای که از این کوپلینگ‌ ها دارید ، می‌ توانید از مراکز معتبر مانند شرکت کیهان افزار ،خرید کوپلینگ روتکس را انجام دهید.

 فروش کوپلینگ روتکس

کوپلینگ‌ های روتکس دارای تنوع زیادی هستند و همین موجب شده در زمان خرید کوپلینگ Rotex افراد با توجه به تجهیزاتی که دارند، این کوپلینگ را در نوع مناسب تهیه کنند. فروش کوپلینگ روتکس با امکان سفارش سازی نیز انجام می‌گیرد و افراد می‌ توانند سایز مورد نیاز را سفارش دهند. فروش کوپلینگ روتکس از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و شما با تماس با همکاران ما می‌ توانید از قیمت کوپلینگ Rotex مطلع شوید و خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید. فروش کوپلینگ روتکس به صورت اینترنتی از طریق سایت این مجموعه این امکان را میسر نموده تا از سراسر کشور بتوانید سفارشتان را ثبت کنید. این مجموعه قطعاً بهترین خدمات رسانی را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌ نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کوپلینگ‌ها و  خرید کوپلینگ روتکس مورد نظر با تماس با همکاران ما می‌توانید اطلاعات لازم را دریافت کنید.

مجموعه کیهان افزار زاگرس سال‌ هاست در زمینه عرضه مستقیم کوپلینگ‌ ها همچون کوپلینگ روتکس فعالیت دارد و توانسته با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتریانش را به دست آورد.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()