انواع ترازو دیجیتال در فروشگاه اسکیل

ترازو دیجیتال به شکل عمومی به دو دسته علمک دار و بدون علمک تقسیم می شود ولی از لحاظ کارکرد انواع گسترده ای دارد که فروشگاه اسکیل به توضیح تعدادی از آنها می پردازد. برای اطلاع از قیمت خرید ترازو دیجیتال  به سایت مراجعه کنید. 

ترازو دیجیتال صنعتی:

گروهی از ترازوها كه نسبت به سایر ترازوهای دیجیتال دارای ساختار نیرومند تر، بدنه ی مقاوم تر و ابعاد بزرگتری می باشند. ترازو دیجیتال صنعتی نیز خود دسته بندی های گوناگونی دارد مانند ترازو دیجیتال قطعه شمار كه در حین توزین، تعداد قطعات را هم شمارش می کند.

از آنجا که انواع ترازو دیجیتال صنعتی معمولا در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و با آب و رطوبت و شستشو سروکار دارند، باید دارای مقاومت بیشتری باشند.

ترازو دیجیتال فروشگاهی

این مدل ترازو از مرسوم ترین و پرکاربردی ترین ترازوها می باشد و در فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های مرغ و ماهی و قصابی ها، میوه فروشی ها و تمامی مغازه هایی که کالا و محصولی را به فروش میرسانند استفاده می شود. البته این اصناف نیازهای متفاوتی دارند که می توان به نیاز به وجود حافظه بالا، ظرفیت بالای ترازو، قابلیت ارائه رسید چاپیو قابلیت اتصال به دستگاه پوز اشاره نمود. خرید ترازو گرمی را از سایت انجام دهید.

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی

گروهی از ترازوهای صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا بوده و قابلیت توزین مواد بسیار ریز را دارد، ترازو دیجیتال آزمایشگاهی معمولا دارای محفظه ی توزین است تا تاثیر و دخالت هوای محیط را کاهش می دهد. این ترازوها در آزمایشگاه های بیولوژی، شیمی، فیزیک و دیگر آزمایشگاه‌ها علاوه بر اندازه گیری جرم نمونه، برای انجام دادن کارهای مرتبط با کنترل کیفی، تعیین چگالی و تهیه مخلوطی از نمونه هایی با مقدار مشخص شده، مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازو دیجیتال خانگی

ترازوهای خانگی که اصطلاحا به آن‌ها ترازوی نفرکش یا ترازوی کفی هم می‌گویند، برای اندازه گیری وزن افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترازو دیجیتال آشپزخانه

ترازوهای آشپزخانه عموما برای وزن کردن مواد غذایی کاربرد دارند، از این رو نوعی ترازو خانگی نیز محسوب می‌شوند.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()