لاستیک دانلوپ با مدل های مختلف تولید و عرضه شده اند. در نتیجه هنگام خرید لاستیک دانلوپ توصیه می کنیم نگاهی دقیق به مشخصات فنی محصولات داشته باشید. صرف نظر از مدل اتومبیل که سواری باشد، شاخص های دیگری همچون شرایط آب و هوایی و جاده ای تایر می توانند در انتخاب لاستیک دانلوپ تأثیرگذار باشند. از مدل های رایج لاستیک دانلوپ می توان به لاستیک های تابستانه با عملکرد بالا، تایرهای مخصوص وانت و اس یو وی، لاستیک های زمستانه با سطح چسبندگی بالا، لاستیک های تمام فصل و لاستیک های اسپرت و لوکس اشاره نمود. هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه تایر ایرانیان، مدل لاستیک دنلوپ مورد نظر خود را استعلام نمائید.

خرید لاستیک دانلوپ با عملکرد بالا

همانطور که می دانید قیمت لاستیک دانلوپ نیز بر اساس مدل و نوع ساختار آن تعیین می گردد. بدین ترتیب توصیه می کنیم متناسب با مدل اتومبیل و شرایط محیطی، لاستیک دنلوپ استاندارد و با کیفیتی را خریداری نمائید. عوامل متعددی وجود دارد که باعث کاهش عمر لاستیک خودرو می شود و به همین دلیل رانندگان هر چند سال یکبار و یا به دلیل تصادف و از بین رفتن کامل طرح گل لایۀ خارجی تایر اقدام به تعویض و خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری می نمایند.

با توجه به سابقۀ درخشان کمپانی لاستیک سازی دنلوپ، در سطح جهان بسیاری از رانندگان حرفه ای و حتی مبتدی خواستار خرید لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ هستند. ضمن آنکه کمپانی دانلوپ را همواره به عنوان اسپانسر اجرای مسابقات فرمول یک، رالی و موتورسواری می توانیم مشاهده نمائیم. اگر به دنبال تعویض لاستیک اتومبیل سواری خود هستید، توصیه می کنیم نگاهی جامع به مشخصات فنی محصولات تایر داشته باشید. در نهایت بتوانید بر اساس مدل اتومبیل بهترین لاستیک دانلوپ رادیال را از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()