از دریچه بازدید فن‌ کویل به منظور بازرسی، نگهداری و تعمیر دستگاه های فن کویل و دمنده و مکنده و... استفاده می شود. این دریچه ها در انواع لولایی و وزنه ای ساخته می شوند و هر یک از این دریچه ها در انواع دریچه فن‌ کویل گل سقفی، دریچه بازدید فن‌ کویل گریل دار، دریچه فن‌ کویل خطی و دریچه بازدید فن‌ کویل مشبک می باشند. این دریچه ها از متریال چوب و آلومینیوم ساخته می شود. برای پوشش دهی به دریچه بازدید فن‌ کویل در جنس آلومینیوم از رنگ کوره ای بهره می برند و برای دریچه فن‌ کویل نوع چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می شود. برای خرید دریچه بازدید فن‌ کویل به سایت شرکت صنعتی زینلی مراجعه فرمایید.

کاربرد دریچه بازدید فن‌ کویل

دریچه بازدید فن‌ کویل برای ایجاد دسترسی به دستگاه هایی مانند داکت، فن کویل و.... به کار می رود. در ساختمان ها هواساز نصب می شود و در زمان کارکرد ، گاها این دستگاه ها دچار مشکل شده یا نیاز به بررسی دارند به همین دلیل با استفاده از دریچه بازدید فن‌ کویل می توان از کارکرد آن مطمئن شد و بررسی های لازم را انجام داد. دریچه زیر فن‌ کویل را باید متناسب با ابعاد دستگاه هایی مانند داکت ، فن کویل و .... انتخاب کرد تا بتوانیم به صورت صحیح از دریچه ها استفاده کنیم زیرا در غیر این صورت دسترسی خوبی به این دستگاه ها نخواهیم داشت.

فروش دریچه بازدید فن‌ کویل

فروش دریچه بازدید فن‌ کویل توسط مرکز شرکت صنعتی زینلی انجام می گیرد و مشتریان گرامی برای خرید دریچه بازدید فن‌ کویل می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با همکاران ما ، خرید دریچه فن‌ کویل را با بهترین کیفیت انجام دهند. مرکز شرکت صنعتی زینلی یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تجهیزات مرتبط با سیستم هوارسانی در ساختمان ها می باشد.

 

آدرس کارخانه تهران_ابتدای بزرگراه آزادگان شرق_بعد از پل ساوه_خیابان امید_پلاک 12

شماره های تماس 09122482696   09125456950   02166831691
ایمیلDarichesazizeynaly@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()