اتوبار از جمله مراکزی است که خدمات حمل و اسباب کشی را به همشهریان خود ارائه می دهند. با گسترش آپارتمان نشینی در سطح شهر، عموم افراد به سهولت می توانند از خدمات مراکز  اتوبار و باربری برای اسباب کشی ایمن بهره مند گردند. همانطور که می دانید، حمل و جا به جایی وسایل هنگام اسباب کشی منزل، یک کار زمانبر است که البته نیاز به توان فیزیکی و همچنین دقت دارد. چرا که نیاز به بسته بندی و جا به جایی وسایل شکستنی و بزرگ می باشد. بنابراین اتوبار با استخدام نیروی انسانی ماهر و متعهد، تلاش می کنند چنین خدماتی را با دقت بالا و حداقل زمان به مشتریان خود ارائه دهند. اتوبار آزادی در طول سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند در زمینۀ خدمات اتوبار و باربری در بخشی از منطقۀ تهران، رضایت مندی همشهریان خود را جلب نمایند.

بهترین مرکز اتوبار و باربری

از مزیت های دریافت خدمات اتوبار می توان به تسریع زمان اسباب کشی، بسته بندی اصولی وسایل، عدم آسیب دیدگی به اسباب و لوازم، کاهش خسارت های حمل و جا به جایی وسایل، چیدمان فوری، در اختیار داشتن وسیلۀ باری مناسب و مقرون به صرفه بودن اشاره نمود. بنابراین دیگر نیاز نیست، نگرانی نسبت به مسائل جا به جایی و اسباب کشی منزل و یا محیط اداری خود داشته باشید. البته بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید، خدمات اتوبار و باربری را از مراکز مطمئن و با سابقه دریافت نمائید چون کلیۀ وسایل شما در اختیار آنان خواهد بود. بنابراین می بایست پیش از هر اقدامی، به طور کلی از سطح کیفیت خدمات باربری و همچنین مطمئن بودن پرسنل و دیگر خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان حاصل نمائید.

همواره بایستی پیش از سر رسید موعد اسباب کشی، نسبت به رزرو خدمات اتوبار با مرکز ارائه دهندۀ خدمات همچون اتوبار آزادی تماس حاصل نمائید، تا بدین وسیله بدون نگرانی، بتوانید از بهترین خدمات اتوبار و باربری بهره مند گردید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()