از آنجایی که افراد به تنهایی برای تردد در سطح شهر، با استفاده از تاکسی می توانند به فعالیت های خود بپردازند. افرادی که به صورت گروهی قصد گردش و یا مراجعه به یک مقصد خاص و معین دارند، اجاره اتوبوس دربستی می تواند بهترین وسیلۀ نقلیه برای این دسته از افراد به شمار رود. دریافت چنین خدمات واحد گشت ، تنها از طریق واحد گشت امکان پذیر می باشد. تهیۀ یک سرویس ایاب و ذهاب برای کارکنان، دانش آموزان، دانشجویان و مراکز دولتی و خصوصی می تواند به کاهش حجم ترافیک در سطح شهر کمک کند. مراکز واحد گشت در طول سال های متوالی توانسته اند بهترین خدمات را در این حوزه به همشهریان ارائه دهند. جهت رزرو اتوبوس دربستی می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای پرسنل و رانندگان متعهد و خوش اخلاق می باشند و طی سالیان، توانسته اند رضایت مندی مشتریان خود را جلب نمایند.

نکات طلایی دریافت خدمات از واحد گشت

نکتۀ مهمی که بایستی هنگام دریافت خدمات از طریق واحد گشت در نظر بگیرید، در اختیار گذاشتن اتوبوس سالم و همچنین رانندگان حرفه ای و خوش برخورد می باشد. چرا که با انتخاب چنین مواردی، با اطمینان خاطر قادر به تردد گروهی در سطح شهر و یا خارج شهر خواهید بود.

در حال حاضر از طریق مراکز واحد گشت معتبر و با سابقه، علاوه بر اجاره اتوبوس دربستی ، امکان کرایه اتوبوس vip با بهترین شرایط و امکانات رفاهی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. خدمات وی آی پی یا ویژه واحد گشت به افراد تعلق پیدا می کند که هزینۀ بیشتری پرداخت می کنند. به طور کلی می توان گفت : هزینۀ واحد گشت بر اساس مدل و ظرفیت اتوبوس، مدت زمان و مسافت تعیین می گردد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتوبوس معمولی و vip می توانید با پرسنل واحد گشت تهران تماس گرفته و هماهنگی های لازم را برای دریافت بهترین خدمات در روز مقرر انجام دهید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()