واحد گشت از جمله مجموعه هایی است که سطح فعالیت خود را متناسب با نیاز مشتریان گسترش داده اند. اجاره اتوبوس از طریق مراکز واحد گشت، به افراد اجازه می دهد که بتوانند با اطمینان خاطر، خدمات واحد گشت مورد نیاز خود را دریافت کنند. هم اکنون مدارس، سازمان ها، بیمارستان ها، هتل ها، سالن های برگزار کننده همایش و ... جهت تأمین سرویس ایاب و ذهاب می توانند از طریق مراکز واحد گشت، اتوبوس دربستی کرایه کنند. با توجه به تعداد افرادی که قصد تردد در سطح شهر و یا خارج شهر دارند، به سهولت می توانید وسیلۀ نقلیۀ مناسبی را به صورت دربستی تهیه نمائید. واحد گشت تهران دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی می باشند. بنابراین متناسب با مجموعۀ خود، جهت تأمین اتوبوس دربستی از نوع اتوبوس معمولی و یا VIP می توانید با مراکز واحد گشت معتبر تماس حاصل فرمائید.

هزینۀ خدمات مراکز واحد گشت

با توجه به اینکه اتوبوس ها از سوی کارخانجات با ظرفیت های متفاوت ساخته می شوند، ارگان های مختلف می توانند با مد نظر قرار دادن تعداد نفر و هزینه ای که برای تأمین سرویس دربستی، مناسب ترین اتوبوس دربستی را از واحد گشت اجاره نمایند. با توجه به مطالب مذکور، هزینۀ اتوبوس دربستی و خدمات واحد گشت بر اساس ظرفیت و برند اتوبوس و همچنین امکانات اتوبوس و مدت زمان اجاره تعیین می گردد.

بدین ترتیب آژانس های گردشگری و مجموعه هایی که برگزارکنندۀ مراسم تشریفاتی و خاکسپاری هستند، می توانند از طریق واحد گشت بهشت زهرا ، اتوبوس دربستی کرایه کنند. در همین راستا، اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا از سوی بسیاری از افراد درخواست می شود. با توجه به تعدد مراکز واحد گشت، شما بایستی از مراکز معتبر و مطئن خدمات مذکور را دریافت نمائید. خوش برخورد بودن راننده نیز از مسائل مهم دیگری است که افراد هنگام اجاره اتوبوس دربستی بایستی در نظر بگیرند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مرکز واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 50
نمایش همه
علاقه مندی ها ()