تاب ریلکسی به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع صندلی راحتی موجود در بازار محسوب می گردد. امروزه بسیاری از افراد مشتاق خرید صندلی های راحتی همچون صندلی راک و تاب ریلکسی می باشند. هم اکنون فروش تاب ریلکسی در ابعاد و طرح های متنوع صورت می پذیرد و افراد مختلف متناسب با سلایق متفاوت و بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند بهترین تاب ریلکسی را خریداری نمایند. اگر خواستار خرید تاب ریلکسی و صندلی راک هستید، بایستی یک سری نکات مهم منجمله محل قراردهی، قیمت، هارمونی رنگ با سایر تجهیزات دکوراسیون، مدل و جنس بدنه را مد نظر قرار دهید. فروشگاه بهسازان چوب چندین سال است که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی توانسته اند موفق به عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی گردند.

خرید تاب ریلکسی برای محیط ویلا

این چنین، اگر منزل شما دارای حیاط، باغچه و یا تراس می باشد، از فضای موجود برای قرار دادن تاب ریلکسی یک نفره با قابلیت پرتابل استفاده نمائید. اگر به دنبال خرید تاب ریلکسی ارزان هستید، بایستی به این موضوع مهم توجه داشته باشید، که کیفیت در درجۀ اول حائز اهمیت می باشد. همانطور که می دانید برخی از مواقع، پس از مدت زمان کوتاهی، ممکن است حین استفاده از تاب، با صدای ناهنجار رو به رو شوید. بنابراین همواره بر این موضوع مهم تأکید داریم که میزان کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ تاب ریلکسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت  خرید صندلی راک و تاب ریلکسی بر اساس جنس و مدل آن تعیین می گردد و به همین دلیل شاهد فروش این محصول در طرح های متنوع و شیک هستیم. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی، می توانید بهترین تاب ریلکسی را خریداری نمائید. جنس تاب، جنس زنجیر و کوسن از اجزای اصلی تاب ریلکسی به شمار می روند که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید تاب ریلکسی نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()