فروش شیشه آلات آزمایشگاهی در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد و دارندگان مراکز آزمایشگاهی بایستی منطبق بر لیستی که دارند، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز خود را با کیفیت بالا تهیه نمایند. با توجه به نوع کاربری منحصر به فردی که شیشه آلات آزمایشگاهی دارند، حین ساخت این گونه ظروف از ترکیبات مخصوص استفاده می شود. با اضافه کردن مواد سربی به شیشه سودالایم، می توانند شیشه های شفاف و درخشنده ای را تولید کنند.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی با برندهای خارجی و ایرانی

این در حالی است که اضافه کردن ماده نباریوم و اکسید توریوم به متریال خام شیشه، به تولید کنندگان کمک می کند که بتوانند شیشه آلات آزمایشگاهی را با مقاومت گرمایی بالا تولید کنند. در همین راستا، صنعت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی به صورت اختصاصی توسط برخی از مراکز انجام می پذیرد. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در بازار محسوب می گردند که توانسته اند موفق به فروش شیشه آلات آزمایشگاهی اورجینال و با کیفیت گردند.

تولید کنندگان با افزودن مقدار قابل توجهی آهن به ترکیب خام شیشه، می توانند اقدام به تولید شیشه آلات آزمایشگاهی با خاصیت جذب اشعه مادون قرمز گردند و این چنین محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار نمایند. هم اکنون در لیست فروش شیشه آلات آزمایشگاهی می توانید انواع تجهیزات و ظروف از جنس شیشه را تهیه نمائید. یک سری ظروف شیشه ای در اکثر محیط های آزمایشگاهی ثابت هستند که امکان تهیۀ آنها با برندهای خارجی و همچنین ایرانی فراهم می باشد.

فهرست فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی عبارتند از انواع لوله آزمایش شیشه ای، ارلن های شیشه ای، بالن ها، قیف های شیشه ای، بِشر شیشه ای، ظروف آزمایشگاهی شیشه ای و ... می باشند. با توجه به تنوع لوازم و تجهیزات شیشه ای آزمایشگاهی، با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه آزمایشگاهی علمینو می توانید به صورت اینترنتی کلیۀ تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 48
نمایش همه
علاقه مندی ها ()