دیسکلر یک مادۀ شیمیایی است که بر پایۀ اسید کلریدریک ساخته می شود. این نوع مادۀ شیمیایی به دلیل خاصیت واکنش پذیری بالا، به منظور رسوب زدایی تجهیزات فلزی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش دیسکلر به عنوان یکی از محصولات پرفروش رسوب زدایی محسوب می گردد و ما در ادامۀ مقاله، با جزئیات بیشتر به ویژگی و مشخصات فنی دیسکلر می پردازیم. فروشگاه آداک شیمی به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در عرصۀ تولید مواد اولیۀ شیمیایی، انواع مواد اسیدی و رسوب زدا منجمله اسید دیسکلر، اسید کلریدریک و ... را با درصد خلوص متفاوت به بازار عرضه می کنند.

خرید اسید دیسکلر با قیمت ارزان

از مزایای دیسکلر برای عملیات رسوب زدایی تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در صنایع مختلف استفاده می شود. همانطور که می دانید نمک های کلسیم و منیزیم موجود در آب و سایر محلول ها، می توانند به مرور زمان بر روی قطعات و تجهیزات صنعتی فلزی، با ضخامت متفاوت رسوب ایجاد کند. با توجه به پاکسازی چنین رسوب هایی به سهولت قابل انجام نمی باشد، از خواص اسید دیسکلر برای انجام این کار بهره گرفته می شود. خرید اسید کلریدریک را از طریق سایت انجام دهید. 

قیمت دیسکلر بر اساس میزان درصد خلوص و وزن بسته بندی که به بازار عرضه می شود، تعیین می گردد. از ویژگی های بارز اسید دیسکلر می توان به قیمت مناسب، عدم خورندگی فلزات، سازگاری با محیط زیست، قدرت بالا و عدم نیاز به حرارت و گرما برای رسوب زدایی اشاره نمود. با توجه به اینکه وجود رسوب بر روی لوله های دیگ بخار، تجهیزات صنعتی، انواع چیلر، مبدل، بویلر و ... می تواند منجر به گرفتگی و کاهش بازدهی و راندمان دستگاه ها می گردد. با بکارگیری دیسکلر می توان در مدت زمان کوتاهی، فرآیند رسوب زدایی تجهیزات و قطعات فلزی را انجام داد و بدین ترتیب بازدهی سیستم را به حالت اولیۀ خود بازگرداند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی آداک شیمی می توانید اقدام به خرید اسید کلریدریک و انواع رسوب زدا منجمله دیسکلر پکیج، دیکسلر استخر و دیکسلر استیل گردید.

آدرس :

دفتر مرکزی : تهران - اتوبان بعثت - خیابان شهیدان قاسمی - پلاک 14

تماس با کارشناس فروش :

021-33036394

 0919-6392668

 0935-1409153

 0912-0336035

 فروش (واتساپ) : 09196392668

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 61
نمایش همه
علاقه مندی ها ()