دوچرخه ثابت در مدل های متفاوت به بازار عرضه می شوند که عبارتند از دوچرخه ثابت باشگاهی و دوچرخه ثابت خانگی می باشند. دوچرخه ثابت همانند عملکرد دوچرخه های واقعی طراحی شده اند و بدین ترتیب مربیان جهت انجام تمرینات هوازی، استفاده از تردمیل و دوچرخه ثابت را توصیه می کنند.

در حال حاضر برای محیط های باشگاه و همچنین منزل، امکان  خرید دوچرخه ثابت و یا دوچرخه اسپنینگ فراهم می باشد. فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات تخصصی باشگاه فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش دوچرخه اسپینینگ و انواع دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی می باشند.

تفاوت دوچرخه ثابت خانگی با دوچرخه اسپینینگ

دوچرخه ثابت مبله، دوچرخه اسپینینگ کلاس فیت، دوچرخه ثابت خانگی، دوچرخه ثابت نشسته پشتی دار و ... برخی از انواع دوچرخه ثابت موجود در بازار به شمار می روند. هم اکنون امکان خرید هر کدام از موارد مذکور در برندهای پاورمکس، سایتک، لایف فیتنس، فورد، برایت وی، ام اچ فیتنس، تایگر اسپرت، جیمزل، روبیمکث، لیدر اسپرت، آذیموس، جی کی اکسر، دی کی سیتی، فرش وی و ... فراهم می باشد. بنابراین متناسب با محل و میزان مصارفی که دارید، می توانید بهترین دوچرخه ثابت را انتخاب نمائید.

با این تفاسیر، تنوعی که دوچرخه های ثابت در بازار دارند، به سهولت می توانید اقدام به خرید دوچرخه ثابت باشگاهی و یا خانگی نمائید. اگر در پی خرید دوچرخه ثابت خانگی هستید، با نازل ترین قیمت می توانید مناسب ترین دوچرخه را انتخاب نمائید. قیمت دوچرخه اسپینینگ متفاوت از دوچرخه های ثابت معمولی می باشد. بنابراین جهت خرید دوچرخه ثابت ارزان می توانید از دوچرخه های ساده تر و بدون مکانیزم خریداری نمائید که البته عملکرد و کارایی بالایی داشته باشند.

جهت مشاورۀ آنلاین با کارشناسان فروش چنین دستگاه هایی، می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی و درخشان در زمینۀ فروش دوچرخه اسپینینگ و خانگی می باشند.

فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()