کمد لباس یکی از اقلام ضروری برای هر اتاق در منزل محسوب می گردد. با تنوع بالای این محصول در سطح بازار، ممکن است با پرسش های متعددی رو به رو شوید، که بایستی به آنها پاسخ دهید و سپس راحت تر می توانید نسبت به خرید کمد لباس تصمیم بگیرید. یکی از نکات مهمی که پیش از انتخاب و  خرید کمد لباس بایستی مد نظر قرار دهید، میزان فضای خالی که در اتاق برای قرار دادن این وسیله در نظر گرفته اید، حائز اهمیت می باشد. تعداد افرادی که قصد استفاده از کمد لباس را دارند، از دیگر موارد مهمی است که هنگام انتخاب این محصول از سوی افراد در نظر گرفته می شود. فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ درخشان در عرصۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی، توانسته اند طرح های متنوعی از کتابخانه خانگی و کمد لباس دیواری آماده را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

خرید کمد لباس درب ریلی با کیفیت بالا

طول، عرض و ارتفاع کمد لباس از جمله مواردی هستند که بایستی هنگام خرید کمد لباس از سوی خریدار به طور دقیق بررسی شود، تا در نهایت بتوانید محصول مناسبی را تهیه نمائید. با انتخاب محصول با کیفیت، می توانید برای مدت زمان طولانی از مزایا و امکانات آن بهره مند گردید. در واقع پیش از خرید کمد لباس، بایستی به ساختار و بدنۀ اصلی آن توجه کنید چون تأثیر مستقیم بر روی میزان دوام آن خواهد داشت. همانطور که می دانید طراحی و فروش کمد لباس در مدل های متنوع صورت می پذیرد. هم اکنون امکان خرید کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی در طرح های شیک و زیبا برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

بنابراین متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید کتابخانه خانگی و کمد لباس ارزان و یا گران قیمت اقدام نمائید. البته ابعاد اتاق نیز از دیگر شاخص های مهم در انتخاب سایز کمد لباس محسوب می گردند. جهت مشاهده و خرید کتابخانه خانگی و کمد لباس می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 51
نمایش همه
علاقه مندی ها ()