همانطور که می دانید، اکثر ایرانیان اهل مطالعه هستند و این مسئله باعث گردیده تا این دسته از افراد به دنبال خرید کتابخانه باشند. به دلیل استقبال از این محصول، توسط تولید کنندگان، طرح های متنوعی از کتابخانه تولید و به بازار عرضه می شوند. عمدتاً کتابخانه چوبی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون ماهیت کتاب ها نیز از چوب گرفته شده است و بدین ترتیب حس و حال فضای دکوراسیون داخلی منزل را می توانید دگرگون سازید. جهت خرید کتابخانه خانگی  ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم می تواند اثربخش باشد، تا در نهایت بتوانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب چندین دهه است که در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، در لیست لوازم خانگی، امکان خرید کتابخانه چوبی را در طرح های مدرن و کلاسیک فراهم آورند.

سفارش اینترنتی کتابخانه چوبی خانگی

امروزه طراحی و ساخت کتابخانه خانگی نسبت به گذشته افزایش یافته است و افراد مختلف متناسب با سلایق متفاوت می توانند این محصول را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمایند. از جمله سبک های کتابخانه چوبی می توان به کتابخانه کنج، کتابخانه مکعب، کتابخانه ساده، کتابخانه درختی، کتابخانه درب دار، کتابخانه منبت کاری شده و کتابخانه باکس دار اشاره نمود. هر کدام از آنها را می توان در ابعاد و اشکال متفاوت تهیه نمود و بدین ترتیب فضای مناسبی را برای مطالعه در نظر بگیریم.

ویژگی های مهمی که هنگام خرید کتابخانه چوبی بایستی در نظر بگیرید، عبارتند از : پهنا و عمق قفسه ها، ارتفاع کتابخانه، میزان ظرفیت و تعداد قفسه ها، طرح، رنگبندی و قیمت می باشند. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید و حجم کتب و مجلات خود می توانید نسبت به خرید کتابخانه چوبی اقدام نمائید. اگر به دنبال انتخاب و خرید اینترنتی کتابخانه هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 54
نمایش همه
علاقه مندی ها ()