قیمت سمپلر آزمایشگاهی را می توانید از طریق مراکز عرضۀ ابزارآلات آزمایشگاهی مطلع گردید. سمپلر مهمترین کاربرد و مصرف را در محیط های آزمایشگاهی دارد چون ابزار اصلی در نمونه گیری به شمار می رود. کالیبره نبودن و غیر اورجینال بودن سمپلر می تواند بر روی نتایج آزمایشات تأثیر منفی داشته باشد.

بنابراین علاوه بر در نظر گرفتن قیمت سمپلر آزمایشگاهی ، بایستی اصل بودن و مدل میکروپیپت را ملاک انتخاب خود قرار دهید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو چندین سال است که در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات و ابزارآلات آزمایشگاهی فعالیت می کنند. این چنین توانسته اند محصولات با کیفیت و اورجینالی را در دسترس انتخاب عموم مشتریان قرار دهند.

فاکتورهای مؤثر در تعیین قیمت سمپلر آزمایشگاهی

فاکتورهای مؤثر در تعیین قیمت خرید سمپلر آزمایشگاهی عبارتند از مدل، برند، چند کاناله بودن و مکانیزم می باشند. در حال حاضر توسط تولید کنندگان ابزارآلات آزمایشگاهی، شاهد فروش انواع میکروپیپت می باشیم. از جمله انواع سمپلر آزمایشگاهی می توان به سمپلر تک کاناله، سمپلر چند کاناله، سمپلر ثابت، سمپلر متغیر و سمپلر خودکار و سمپلر دستی اشاره نمود. بدیهی است موارد مذکور بر قیمت سمپلر آزمایشگاهی تأثیر بگذارد و این چنین بتوانید متناسب با نیاز بازار بهترین نوع و برند سمپلرهای آزمایشگاهی را خریداری نمائید.

هم اکنون جهت دریافت لیست قیمت سمپلر آزمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. از جمله برندهای پرفروش سمپلر آزمایشگاهی می توان به دراگون، ترمو لب، پیپت گان، اپندورف، سارتریوس، کورنینگ و ... اشاره نمود. در همین راستا، نوسان قیمت سمپلر آزمایشگاهی در سطح بازار مشهود می باشد. لیکن جهت دسترسی به فهرست قیمت سمپلر آزمایشگاهی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی علمینو مراجعه نمائید. بدین ترتیب با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید نسبت به انتخاب و خرید ابزارآلات آزمایشگاهی اقدام نمائید. البته لازم به ذکر است که هنگام تأمین تجهیزات آزمایشگاهی بایستی اورجینال بودن آنها را در نظر بگیرید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 51
نمایش همه
علاقه مندی ها ()