آموزش از راه دور بهترین و موفق ترین روش برای گسترش آموزش به سراسر جهان محسوب می گردد. هم اکنون بسیاری از مدارس توانسته اند با فراهم نمودن بستر لازم ، بهترین شرایط را برای  خدمات آموزش از راه دور  فراهم آورند. بدین ترتیب کلیۀ دانش آموزان، در اقصی نقاط کشور می توانند به دلایل مختلفی همچون :

  • مناسب نبود وضعیت مالی
  • شرایط نامساعد جوی و آلودگی هوا
  • داشتن استعداد بالقوه در یادگیری
  • صعب العبور بودن مسیر منزل تا مدرسه

نسبت به استفاده از سیستم آموزش از راه دور برنامه ریزی کنند. اگر تمایل به بهره مندی از چنین خدماتی را دارید، بایستی به مدارس آنلاین مراجعه نمائید. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها چندین سال است که با در اختیار داشتن مدرس حرفه ای، تحولی بزرگ در سیستم آموزشی کشور بوجود آورند. در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند، دانش آموزان متعددی را در مراحل تحصیلی کمک شایانی نمایند. اگر علاقه مند هستید، نسبت به سیستم آموزش از راه دور اطلاعات جامع بیشتری کسب نمائید، می توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

ارائه بهترین خدمات آموزش از راه دور

مزیت سیستم آموزش از راه دور، این است که به افراد کمک می کند که بدون محدودیت زمانی و مکانی، بتواند دسترسی به سیستم آموزشی داشته باشد. بدین ترتیب مانع از ترک تحصیل دانش آموزان در رده های سنی مختلف می گردد. امروزه بیشتر شاهد راه اندازی مدرسه آنلاین در داخل کشور هستیم و ارائه چنین خدمات  دوره آموزش مجازی توانسته، بهترین شرایط آموزشی را برای دانش آموزان در مقطع تحصیلی متوسط و بالاتر فراهم آورد. هم اکنون قادر به دریافت خدمات در حوزه های مختلف خواهید بود و بستر اینترنت می تواند امکان برقراری ارتباط از راه دور را برای کلیۀ افراد فراهم آورد. در نتیجه والدین با ثبت نام فرزندان خود در مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، خدمات حرفه ای مرتبط به سیستم آموزش از راه دور را دریافت نمایند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()