خرید تابلو به عنوان یک اثر هنری مورد استقبال قرار گرفته می شود و بدین ترتیب در نمای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط های اداری و تجاری می توانید طرح های متنوعی از این محصول را مشاهده نمائید. دیوارکوب به عنوان یکی از ایده های مناسب برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های منزل به شمار می رود. حفظ زیبایی در نمای دکوراسیون داخلی، می تواند حال و هوای افراد را از حالت یکنواختی خارج کند. همانطور که می دانید  خرید تابلو ارزان نقاشی، تابلو چاپی، تابلو سه بعدی، تابلو تجسمی و ... در ابعاد متفاوت زیبایی و جلوۀ خاصی در دکوراسیون داخلی بوجود می آورد. فروشگاه دکور آفیس بر حسب نوع کسب و کاری که دارند، توانسته اند طرح های متنوعی از تابلو دکوراتیو را به بازار عرضه نمایند.

خرید تابلو خط مدرن

عناصر بصری مختلفی در طراحی و ساخت تابلوهای مدرن به کار می رود، که باعث می گردد تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند متناسب با نوع کاربری که محیط های مختلف دارند، بهترین انتخاب و خرید تابلو را انجام داد.

خرید تابلو برای منزل خود را می توانید از میان طرح های متنوعی منجمله تابلو خط، تابلو پرتره، تابلو منظره، تابلو تصاویر انتزاعی، تابلو تصاویر سه بعدی و ... انجام دهید. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید بهترین تابلو دکوراتیو را خریداری نمائید. فروش تابلو مدرن از طریق سایت انجام می گیرد. 

هنگامی که افراد اقدام به خرید تابلو و نصب آن در نمای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط اداری و تجاری می نمایند، به نوعی سلیقۀ شخصی خود را به مخاطبان نشان می دهند. استفاده از تابلو خط و تلفیق آن با تصویر می تواند زیبایی خاصی را به نمایش بگذارد و به نوعی نشان از اصالت و فرهنگ غنی می باشد. در صورت تمایل به خرید تابلو برای منزل می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید محصول مورد پسند خود را خریداری نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

مدیریت (در صورت نیاز): 2210513-0991

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران، بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی، نبش کوچه بهارستان سوم، پلاک 1، طبقه 3، واحد4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 52
نمایش همه
علاقه مندی ها ()