افرادی که قصد تأمین تجهیزات اولیۀ مراکز آزمایشگاهی را دارند، با دسترسی داشتن به لیست قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی می توانند راحت تر خرید خود را انجام دهند. جهت تولید شیشه آلات آزمایشگاهی از شیشه های مخصوص منجمله شیشه بروسیلیکات، شیشه آکریلیک، شیشه شکری، شیشه آلومینیوم اکسی نیتریل و شیشه سودا لایم استفاده می شود. چرا که ظروف شیشه ای که در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بایستی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد باشند.

به عنوان مثال این دسته از شیشه آلات دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا و ضربه شدید می باشند. با توجه به اینکه فروشگاه آزمایشگاهی علمینو در حوزۀ فروش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند، می توانید درخواست لیست قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی را داشته باشید. بدین وسیله تجهیزات اورجینال و با کیفیتی را می توانید از طریق این مجموعۀ معتبر خریداری نمائید.

لیست قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی خارجی و ایرانی

شیشه از جمله متریالی است که در محیط های آزمایشگاهی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود چون دارای خواص منحصر به فرد می باشد. جهت ساخت شیشه آزمایشگاهی، از شیشه های غیر آلی سیلیکا استفاده می شود که دارای نقطۀ ذوب تقریبی 2300 درجه می باشند که جهت کاهش دمای آن و رسانده به دمای ذوب 1500 درجه از مادۀ کربنات سدیم استفاده می نمایند. بنابراین شیشه آلات آزمایشگاهی که ساخته می شوند، دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت بالا می باشند. تنوع تجهیزات آزمایشگاهی بسیار است و با در اختیار داشتن لیست قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی با برندهای خارجی و ایرانی، می توانید راحت تر بودجۀ مورد نیاز برای خرید این دسته از لوازم آزمایشگاهی را تأمین نمائید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی آزمایشگاهی علمینو، بهترین شرایط را برای خرید کلیۀ لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی فراهم می آورد. با مراجعه به چنین فروشگاه هایی، دسترسی راحت تری به لیست قیمت  فروش شیشه آلات آزمایشگاهی خواهید داشت و پس از مقایسۀ کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، می توانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 43
نمایش همه
علاقه مندی ها ()