ویدئو پروژکتور یکی از پر کاربردترین دستگاه های دیجیتالی است که توانسته تأثیرات مثبت در عملکرد افراد داشته باشد. در واقع دستگاه پروژکتور به عنوان بخش مهمی از ابزارآلات محیط های آموزشی شناخته می شود چون امکان پخش داده های تصویری را در ابعاد بزرگ برای تعداد قابل توجهی مخاطب در یک محیط بسته و در برخی از مواقع، محیط باز فراهم می آورد. کسب آگاهی نسبت به ویژگی های دستگاه ویدئو پروژکتور و نوع مصارفی که دارید، به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید. فروشگاه نیزار کالا از دیگر مراکز فعال و پویا در حوزۀ فروش دستگاه های پروژکتور محسوب می گردد. بدین ترتیب متناسب با مصارفی که مراکز مختلف می توانند داشته باشند، انواع ویدئو پروژکتور پرتابل مانند  فروش ویدئو پروژکتور مدل T23 plus را به بازار عرضه می کنند. برای اطلاع از  قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید. 

خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای

هنگام تهیۀ ویدئو پروژکتور بایستی عوامل متعددی همچون میزان رزولوشن تصویر، داشتن قابلیت اتصال به شبکه، امکان ارتباط بدون کابل، ابعاد پرده نمایشگر، نوع پورت های داخلی و خارجی در نظر گرفته می شوند. مدارس، مراکز گیمر، سالن های اجتماعات، هتل ها، دانشگاه ها، ورزشگاه ها و ... تنها برخی از مراکزی هستند که شاهد کاربرد ویدئو پروژکتور در مدل و برندهای متفاوت هستیم.

البته در حال حاضر شاهد فروش دستگاه های پروژکتور با برندهای ایرانی مانند  فروش ویدئو پروژکتور مدل T23 plus هستیم، که باعث گردیده تا افراد متناسب با حداقل سرمایه ای که در اختیار دارند، موفق به خرید ویدئو پروژکتور ارزان و در عین حال بسیار کارآمد گردند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید 9، قابلیت برقراری ارتباط بدون کابل و وضوح تصویر بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین دستگاه را انتخاب نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 45
نمایش همه
علاقه مندی ها ()