ویدئو پروژکتور یکی از کاربردی ترین دستگاه های الکترونیکی است که می توان با قابلیت های متفاوت و پیشرفته تر خریداری نمود. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور هستید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید و متناسب با مصارف و مدت زمانی که می بایست دستگاه روشن باشد، بهترین انتخاب را داشته باشید. پارامترهای متعددی در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور وجود دارد که مؤسسات دولتی و خصوصی می توانند با مد نظر قرار دادن آنها، بهترین دستگاه پروجکشن را تهیه نمایند. فروشگاه نیزار کالا سال های متوالید است که به عنوان تولید کننده و همچنین فروشنده دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و این چنین توانسته اند بر حسب نیاز مصرف کنندگان، دستگاه های پیشرفته تری نسبت به نسل های قدیمی به بازار عرضه نمایند.

سفارش اینترنتی بهترین ویدئو پروژکتور

هم اکنون امکان خرید ویدئو پروژکتور پرتابل خانگی، ویدئو پروژکتور تجاری و ویدئو پروژکتور آموزشی فراهم می باشد. در نتیجه متناسب با موقعیت های مختلفی که افراد قصد استفاده از دستگاه های پروژکتور را دارند، می توانند مناسب ترین مدل را انتخاب نموده و سفارش دهند. قطع به یقین، قابلیت و تکنولوژی که این دستگاه های الکترونیکی از آن برخوردار هستند، بر روی قیمت پروجکشن تأثیر می گذارد. جهت اطلاع از قیمت خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus و سایر مدل ها می توانید به مراکز فروش تجهیزات دیجیتالی و الکترونیکی یا تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور مراجعه نمائید.

لازم به ذکر است که، قیمت ویدئو پروژکتور نسل جدید مانند  ویدئو پروژکتور مدل T23 plus نسبت به نسخه های قدیمی مقرون به صرفه تر می باشد. ضمن آنکه تجهیز به سیستم عامل اندروید هستند و امکان کار کردن با تنظیمات دستگاه برای کاربران بسیار راحت می باشد. به طور کلی در زمان خرید ویدئو پروژکتور بایستی میزان وضوح تصویر، داشتن روشنایی مناسب، پخش تصاویر سه بعدی، حرکت سریع، انجام تنظیمات پیشرفته تر، میزان مصرف برق، کنتراست تصویر، طول عمر لامپ و باتری، نسخۀ سیستم عامل و ... را در نظر بگیرید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()