نیزار کالا یک برند ایرانی است که در حوزۀ تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند و توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش ویدئو پروژکتور مدل T23 plus گردند. این دستگاه پروژکتور نیز همچون سایر محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و قابلیت پخش کلیۀ فایل های صوتی و تصویری را دارند. از فناوری پیشرفته برای طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده شده است و بدین ترتیب می توانید جهت پخش تصاویر با کیفیت و اچ دی از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T23 plus استفاده نمائید. این دستگاه پروژکتور به دلیل وزن اندک و ابعاد کوچکی که دارد، در دسته بندی محصولات مینی ویدئو پروژکتور توسط فروشگاه نیزار کالا به فروش می رسد. 

خرید ویدئو پروژکتور T23 plus برای ایجاد سینمای خانگی

از قابلیت های لامپ مینی ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می توان به طول عمر 30 هزار ساعت آن اشاره نمود. این دستگاه همچون سایر محصولات نیزار کالا، تجهیز به لامپ و لنز از نوع LED می باشند و در نتیجه دارای وضوح تصویر بالا 1280*800 می باشد و حداکثر رزولوشن تصویر 1920*1080 را پشتیبانی می کند. میزان کنتراست ویدئو پروژکتور T23 plus، 1 به 2500 است و می توان از مزایای آن در محیط های آموزشی، مؤسسات، شرکت ها، جلسات تمرین در محیط باشگاه ها، دانشگاه ها، مدارس، هتل ها، سالن های برگزار کننده همایش و ... استفاده نمود. قیمت ویدئو پروژکتور در این مجموع بسیار مناسب است.

جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور مدل T23 plus می توانید به وب سایت این فروشگاه معتبر مراجعه نمائید. این دستگاه پروژکتور شامل انواع پورت ورودی و خروجی رایج همچون اچ دی ام آی، آدیو، یو اس بی، وی جی ای و ... می باشد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از مزایای این نوع دستگاه های پروژکتور برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمائید. ضمن آنکه ویدئو پروژکتور مدل T23 plus را می توان برای ایجاد سینمای خانگی خریداری نمود. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی این نوع مینی ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 50
نمایش همه
علاقه مندی ها ()