سی تی اسکن دندان از رایج ترین روش های تصویربرداری مرتبط به ناحیۀ دهان و دندان محسوب می گردد. در همین راستا، دندانپزشکان پیش از انجام فعالیت خاص درمانی برای بیماران، انجام سی تی اسکن دندان و یا روش های پیشرفته تری از تصویربرداری به شخص تجویز می شود. از آنجایی که امکان تشخیص بسیاری از مشکلات دهان و دندان با چشم وجود ندارد. بایستی از تکنولوژی و فناوری پیشرفته در حوزۀ تصویربرداری همچون سی تی اسکن دندان بهره گرفته شود. لذا مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت دارند و توانسته اند منطبق بر تعرفه های مشخص، بهترین خدمات سی تی اسکن دندان را ارائه دهند.

اجرای سی تی اسکن دندان با دستگاه های پیشرفته

به طور کلی، توسط نتایج سی تی اسکن دندان، یک دندانپزشک متخصص، قادر به تشخیص اختلالات بوجود آمده برای فرد خواهد بود. در برخی از روش های تصویربرداری دندان، نمای کلی از نواحی فک ها، دندان ها، سینوس، مفاصل گیجگاهی و ... قابل مشاهده و در نهایت ثبت می باشد. بنابراین اگر به دنبال معاینه و درمان برخی از مشکلات مرتبط به دهان و دندان هستید، انجام سی تی اسکن دندان در بعضی از موارد ضرورت دارد. وجود کیست، تومور، عفونت یا آبسه دندان، ترک های دندانی، ناهنجاری های استخوانی، جراحی دندان عقل و نهفته، عصب کشی و ... از دیگر مواردی به شمار می روند که نتایج سی تی اسکن دندان در روند و انتخاب روش درمان تأثیرگذار می باشد.

اجرای سی تی اسکن دندان و سایر روش های تصویربرداری، جهت انجام بسیاری از روش های درمان مؤثر می باشد و عمدتاً توسط پرسنل حرفه ای انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف و وضعیتی که بیماران به مطب دندانپزشکی مراجعه می کنند، روش های متفاوت تصویربرداری دندان تجویز می شود. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند، قادر به ارائه کلیه خدمات سی بی سی تی دندان با پرسنل مجرب و حرفه ای می باشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل  

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 52
نمایش همه
علاقه مندی ها ()