مدرسه آنلاین مسیر پیشرفت تحصیلی را برای افراد مستعد هموار ساخته است. آموزش مجازی در ایران توسط برخی از مؤسسات و مدارس ارائه داده می شود. به طور کلی افرادی که از آموزش حضوری جا مانده اند و به نوعی قصد ادامه تحصیل را دارند، می توانند از مزایای  خدمات مدرسه آنلاین بهره مند گردند. با نگاهی به گذشته و تاریخچۀ ورود خدمات آموزش از راه دور، در جوامع پیشرفته ارائه چنین خدماتی پر رنگ است. با پیشرفت و توسعۀ بستر اینترنت در اقصی نقاط کشور ایران، توسط برخی از مراکز همچون مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، شاهد ارائه خدمات توسط مدرسه آنلاین، با کادر آموزش حرفه ای هستیم.

بهترین مدرسه آنلاین و آموزش غیر حضوری

امروزه پیشنهاداتی که برای دریافت خدمات آموزش از راه دور و  دوره آموزش مجازی می شود، خود گواه پیشرفت تکنولوژی در سطح کشور می باشد. به عبارتی ارائه چنین خدماتی، به دانش آموزان کمک می کند که بدون صرف هزینه هایی برای تردد در سطح شهر، بتوانند از شرایط تحصیل غیر حضوری بهره مند گردند.

در همین راستا، مدرسه آنلاین روش مؤثری را برای آموزش غیر حضوری دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف فراهم می آورد. لازم به ذکر است که حضور در کلاس های آنلاین توسط نرم افزار مخصوص صورت می پذیرد.

پیاده سازی بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش مجازی نیاز به استفاده از بستر اینترنت و همچنین دستگاه های هوشمندی همچون موبایل، کامپیوتر و یا لپ تاپ می باشد. ضمن آنکه مدرسه آنلاین بایستی دسترسی کامل به کلیۀ تجهیزات دیجیتالی برای برگزاری ارتباط غیر حضوری و ضبط ویدئوهای آموزشی و تدریس آنلاین را با کیفیت بالا داشته باشند. سیستم آموزش از راه دور در سال های اخیر، در ایران نیز توانسته شرایط مناسبی را برای فارغ التحصیل نمودن تعدادی از دانش آموزان فراهم آورد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها جزء اولین مدارس آنلاین در ایران محسوب می گردد که توانسته اند سطح آموزش و یادگیری غیر حضوری دانش آموزان را به میزان قابل توجهی توسعه دهند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها  

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()