اگر در پی خرید اقساطی خودرو هستید، بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. در همین راستا، این مقالۀ کوتاه را به منظور شرح جزئیات چنین خدماتی گردآوری نموده ایم. عوامل متعددی باعث گردیده تا شاهد بهم ریختگی در وضعیت جامعه باشیم و این مسئله باعث افزایش روز افزون قیمت خودرو در بازار گردد. در چنین شرایطی، دست خیلی از افراد نسبت به خرید نقدی خودرو کوتاه شده است و تنها ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، می تواند به آنان، فرصتی برای خرید اتومبیل مورد علاقه اشان بدهد.

در همین راستا، شرایط خرید اقساطی خودرو ساده و منعطف تر را می توانید از طریق مجموعه دنیای خودرو داشته باشید.

مهمترین شرایط خرید اقساطی خودرو

تعداد اقساط، مبلغ اقساط، نوع سند، زمان تحویل اتومبیل، نوع ضمانت و میزان حداقل پیش پرداخت از جمله موارد مهم و طلایی هستند که بایستی هنگام خرید اقساطی خودرو در نظر گرفته شوند. در نظر گرفتن موارد مذکور، برای خریدار ضرورت دارد چون به آنان کمک می کند که آمادگی کافی نسبت به روند پیش رو داشته باشند. قطعاً جهت خرید اقساطی خودرو به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید چون در چنین کسب و کارهایی، پول قابل توجهی رد و بدل می شود، بایستی مواظب باشید تا به دام افراد کلاهبردار نیفتید.

در حال حاضر جهت خرید اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می توانید برای محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتورز، گروه بهمن، پارس خودرو و ... اقدام نمائید. از آنجایی که خدمات فروش اقساطی خودرو در شرکت های خودروسازی تنها از طریق قرعه کشی صورت می گیرد، به همین دلیل می توانید به مراکز عرضۀ خودرو که در سطح شهر فعالیت دارند، مراجعه نمائید که البته بایستی نسبت به معتبر بودن آنها اطمینان حاصل فرمائید. جهت بررسی بیشتر، مشورت و مشاهدۀ لیست خودروهای اقساطی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

دنیای خودرو 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()