میکروپیپت همان سمپلر آزمایشگاهی است که در محیط های آزمایشگاهی جهت نمونه برداری و اندازه مایعات حین آزمایشات مورد استفاده قرار گرفته می شود. قیمت میکروپیپت بر اساس برند و دسته بندی این نوع ابزار تعیین می گردد. طبقه بندی سمپلرهای آزمایشگاهی بر مبنای مقدار اندازه گیری در حجم مایعات انجام می پذیرد. در نتیجه قیمت میکروپیپت متغیر متفاوت از سمپلرهای ثابت تعیین می گردد. این در حالی است که فروش میکروپیپت آزمایشگاهی از نظر نوع عملکرد و تعداد کانال نمونه گیری در مدل های متفاوت صورت می پذیرد که تأثیر مستقیم بر روی قیمت میکروپیپت خواهد داشت. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ فروش لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی می باشند. این چنین امکان دریافت لیست قیمت میکرپیپت برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

نوسان قیمت میکروپیپت بر اساس برند

 قیمت سمپلر آزمایشگاهی نوع دراگون متفاوت از قیمت میکروپیپت اپندورف، ترمولب، سارتریوس و ... تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با مصارفی که در محیط های آزمایشگاهی دارید، می توانید مناسب ترین نوع میکروپیپت را تهیه نمائید. از اجزای اصلی میکروپیپت های آزمایشگاهی می توان به پیستون، خارج کننده سرسمپلر، تنظیم کننده حجم، بدنه پیپت و انتهای سمپلر اشاره نمود. طراحی سمپلر آزمایشگاهی از نظر عملکرد شامل جا به جای هوا و جا به جایی مثبت می باشد.

بدین ترتیب اگر به دنبال خرید میکروپیپت آزمایشگاهی هستید، بایستی اطلاعات جامع نسبت به انواع و ویژگی آنها داشته باشید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات جامع در خصوص بروزترین قیمت میکروپیپت می توانید با مراکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی تماس حاصل فرمائید. ضمن آنکه مراکز فروش اینترنتی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به صورت آنلاین امکان خرید انواع سمپلر را فراهم می آورند. لذا با اطمینان خاطر و همراه با گارانتی معتبر می توانید مناسب ترین تجهیزات آزمایشگاهی را تهیه نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()