سمپلر دراگون از مهمترین ابزارآلات آزمایشگاهی محسوب می گرد و نقش بسزایی بر روی نتایج آزمایشگاهی دارد. در این مقاله، قصد داریم تا شما را با انواع سمپلر دراگون آشنا سازیم و اینکه چه مصارفی دارند. طراحی و فروش سمپلر دراگون بر اساس تعداد کانال ها، میزان ظرفیت، مکانیسم عملکرد و اصل کار در طبقه بندی متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب اگر خواستار خرید سمپلر دراگون هستید، بایستی اطلاعات و دانش جامع نسبت به نحوۀ عملکرد و چگونگی انتخاب سمپلر مناسب داشته باشید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو سال های متوالی است که بر روی فروش ابزارآلات و تجهیزات آزمانیشگاهی متمرکز هستند و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، امکان خرید سمپلر دراگون را فراهم آورند.

خرید انواع سمپلر دراگون

سمپلر دراگون دارای دو عملکرد اصلی بر اساس جا بجایی هوا و جابجایی مثبت می باشند که موارد کاربرد خاص خود را دارند. این در حالی است که طبقه بندی سمپلر دراگون بر اساس نحوۀ مکانیسم عملکرد دارای دسته بندی مکانیکی و الکترونیکی می باشند. بنابراین هنگام خرید سمپلر دراگون بایستی تمام جوانب را سنجیده و سپس متناسب با نوع آزمایشاتی که قصد انجام دادن آنها را دارید، کاربردی ترین نوع آن را خریداری نمائید. قیمت سمپلر دراگون بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

فروش سمپلر دراگون بر اساس تعداد کانال در دسته بندی تک کاناله و چند کاناله صورت می پذیرد. در واقع با استفاده از سمپلر دراگون تک کاناله می توان در یک نوبت، تنها یک نمونه را جابجا نمود ولی با خرید سمپلر دراگون چند کاناله می توان در یک نوبت، به صورت همزمان، چندین نمونه با یک سمپلر برداشت. اگر به دنبال خرید سمپلر دراگون هستید، بایستی میزان ظرفیت آن را در نظر بگیرید چون متناسب با آزمایشات متفاوت، حجم مشخصی بایستی مایعات از مواد اولیه و یا مادۀ قابل آزمایش برداشت شود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش اینترنتی سمپلر دراگون می توانید به وب سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 44
نمایش همه
علاقه مندی ها ()