قیمت سمپلر دراگون به عوامل متعددی وابسته است و این مسئله باعث گردیده تا جهت خرید این دسته از تجهیزات آزمایشگاهی به مراکز معتبر مراجعه نمائید. سمپلر دراگون از مهمترین ابزارآلاتی است که جهت امور آزمایشات تخصصی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. میکروپیپت یا سمپلر راگون در مدل های متفاوت ساخته شده و به فروش می رسند. بدین ترتیب متناسب با بخش های مختلف محیط های آزمایشگاهی، می بایست سمپلر استاندارد و مناسبی را خریداری نمائید. قیمت سمپلر دراگون بر اساس ظرفیت و تعداد کانال های تعیین می گردد. با مراجعه به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، می توانید دسترسی به مدل های پرفروش سمپلر یا میکرو پیپت های برند دراگون داشته باشید.

عوامل تعیین قیمت سمپلر دراگون

سمپلر به عنوان یکی از ابزار آلات مهم و  کاربردی در  محیط های آزمایشگاهی محسوب می گردد چون میزان حجم متریال و نمونه های مورد آزمایش در نتیجۀ کلی تأثیر گذار می باشد.  قیمت سمپلر دراگون پس از بررسی اصل بودن آنها، حائز اهمیت است. بدین ترتیب بر این موضوع مهم تأکید داریم که تمام جوانب کار بررسی نمائید و در نهایت، متناسب با موقعیت های مختلف آزمایشگاه و نوع آزمایشاتی که بایستی انجام شود، بایستی بهترین مدل سمپلر را استفاده نمائید. مکانیسم عملکرد، فاکتور اساسی دیگری است، که در تعیین قیمت سمپلر دراگون تأثیرگذار می باشد.

معمولاً سمپلرهای دراگون بر اساس مکانیسم عملکرد در دسته بندی مکانیکی و الکترونیکی تقسیم بندی می شوند. سمپلرهای مکانیکی بر مبنای مکانیسم فنر شافت پیستون به صورت دستی عمل می کنند. این در حالی است که سمپلر الکترونیکی به صورت خودکار، فرآیند توزیع مایعات را به ظروف مخصوص انجام می دهد. بدیهی است، قیمت فروش سمپلر دراگون مدل مکانیکی ارزان تر از الکترونیکی و خودکار است. بدین ترتیب صاحبان و مدیران مراکز آزمایشگاه، متناسب با نیازی که دارند، می توانند در تعداد مختلف اقدام به خرید انواع سمپلر دراگون آلمان نمایند. جهت اطلاع از لیست قیمت سمپلر دراگون می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 46
نمایش همه
علاقه مندی ها ()