دریا پلاستیک یکی از مجموعه های بزرگ در صنعت تولید پلاستیک های بسته بندی فعالیت می کنند، که با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته موفق به تولید نایلون شیرینگ شده اند. این چنین صنایع مختلف، در راستای بسته بندی برخی از محصولات تولیدی خود، اقدام به خرید نایلون شیرینگ نمایند. فروش نایلون شیرینگ در ابعاد، ضخامت و رنگبندی متفاوت صورت می پذیرد. از ویژگی های شاخص نایلون شیرینگ می توان به قابلیت چاپ پذیری آن اشاره نمود و بدین ترتیب مدیران کارخانجات با تهیۀ دستگاه های مخصوص، قادر به بسته بندی کالاها با پلاستیک شیرینگ و در نهایت چاپ مشخصات و لوگوی محصول بر روی نایلون می باشند.

مجموعۀ دریا پلاستیک، به عنوان یکی از تولید کنندگان در این حوزه، توانسته اند امکان خرید نایلون شیرینگ حرارتی را با ابعاد آماده و یا سفارشی برای عموم صنعت گران فراهم آورند.

خرید نایلون شیرینگ حرارتی

به طور کلی تولید نایلون شیرینگ حرارتی می تواند به صورت یک لایه و چند لایه صورت بپذیرد. هر چه میزان ضخامت این نوع پلاستیک بیشتر باشد، قطعاً از دوام و ماندگاری بیشتر برخوردار خواهد بود . از خواص و قابلیت پلاستیک شیرینگ، می توان به خاصیت تغییر شکل دهی این نوع پلاستیک در برابر حرارت و گرمای بالا اشاره نمود. در این صورت تولید کنندگان می توانند برخی از محصولات خود را به صورت پک چندتایی بسته بندی نموده و بدین ترتیب امکان جا به جایی چندین کالا را به صورت همزمان فراهم می آورد. بدین ترتیب فرآیند بسته بندی و حمل یا جا به جایی کالاها در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. علاوه بر آنکه کالاها را می توان به صورت شکیل و زیبا بسته بندی نمود و تأثیر قابل توجه شیوۀ بسته بندی محصولات را می توانید در میزان فروش آنها مشاهده نمائید. در حال حاضر، صنایع مختلف می توانند جهت تأمین پلاستیک بسته بندی درجه یک از طریق دریا پلاستیک اقدام نمایند.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()