نایلون عریض از رایج ترین انواع پلاستیک موجود در بازار محسوب می گردد. به کارگیری چنین پلاستیک هایی در صنایع مختلف، به عنوان یک محصول استراتژیکی محسوب می گردد چون نقش پر رنگ در حفظ و نگهداری کالاها دارد. فروش نایلون عریض در دسته بندی متفاوت به صورت یک لایه و چند لایه صورت می پذیرد و بدین ترتیب صنایع مختلف، متناسب با مصارفی که برای این نوع پلاستیک در نظر گرفته اند، می توانند بهترین محصول را تأمین نمایند. دریا پلاستیک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ تولید و توزیع انواع نایلون عریض گلخانه ای،کشاورزی، ساختمانی و غیره فعالیت می کنند.

خرید نایلون عریض برای مصارف گوناگون

این چنین توانسته اند محصولات پلاستیکی اورجینال و با کیفیتی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. خرید پلاستیک عریض جهت پوشش دهی و همچنین بسته بندی در صنایع مختلف صورت می پذیرد. تولید نایلون عریض به صورت تک لایه و چند لایه، شفاف، مات و رنگی انجام می پذیرد. در نتیجه صنایع مختلف متناسب با نوع مصارفی که برای این نوع پلاستیک در نظر گرفته اند، می توانند نسبت به خرید نایلون عریض اقدام نمایند.

از مزایای قابل توجه نایلون عریض می توان به پهنای و متراژ بالای این نوع پلاستیک اشاره نمود که از مواد اولیۀ پتروشیمی با گریدهای متفاوت تولید می شود. ترکیبات مواد پلیمری باعث افزایش دوام و ماندگاری این نوع پلاستیک در شرایط محیطی می گردد. در نتیجه بر حسب مصارفی که دارید، می توانید نسبت به خرید نایلون عریض با دوام و مرغوب اقدام نمائید. با توجه به مطالب مذکور، قیمت نایلون عریض بر اساس میزان ضخامت و کیفیت این محصول تعیین می گردد. البته در صورت تمایل به خرید عمده نایلون عریض می توانید بدون واسطح از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از تولید کنندگان پلاستیک در بازار، با قیمت ارزان امکان خرید نایلون عریض گلخانه ای و صنعتی را فراهم نموده اند.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()