خرید کیسه حبابدار به عنوان یکی از روش های مؤثر برای کاهش خسارات وارده به کالاها حین حمل و نقل محسوب می گردد. نایلون حبابدار از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از کارخانجات و شرکت هایی که در حوزۀ بسته بندی محصولات فعالیت دارند، اقدام به  خرید کیسه حبابدار ارزان می نمایند. متناسب با نوع کالاها بایستی در انتخاب و خرید نوع کیسه توجه و دقت کافی نشان داد چون نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری اقلام در محیط انبار و همچنین جا به جایی ایمن کالاها حین حمل و نقل خواهد داشت. شرکت باران پلاست چندین سال است که به عنوان تولید کننده و فروشنده پلاستیک های صنعتی، توانسته اند امکان خرید کیسه حبابدار را در ابعاد متفاوت و متریال درجه یک فراهم آورند.

از جمله فاکتورهای مهمی که بایستی در زمان خرید کیسه حبابدار مد نظر قرار دهید، سایز لایۀ حبابدار می باشد چون نقش اساسی بر روی حفظ قابلیت ضربه گیری نایلون خواهد داشت. به عنوان مثال نایلون حبابدار که دارای سایز حباب متوسط و یا ریز می باشد، برای بسته بندی کالاهایی در ابعاد بزرگ مناسب نمی باشد و این نوع پلاستیک دیگر خاصیت ضربه گیری نخواهد داشت. این در حالی است که می توانید از طریق تولید کنندگان فعال و پویا در صنعت پلاستیک سازی، اقدام به خرید کیسه حبابدار در سایز مناسب و استاندارد نمائید.

قیمت  خرید نایلون حبابدار  بر اساس کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و همچنین سایز آن تعیین می گردد. در نتیجه مبتنی بر محصولاتی که قصد تولید و بسته بندی آنها را دارید، می توانید بهترین خرید کیسه حبابدار را در سایز استاندارد داشته باشید. هم اکنون جهت خرید کیسه حبابدار دو لایه می توانید با کادر فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را برای تحویل سفارش خود انجام دهید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 51
نمایش همه
علاقه مندی ها ()