تفنگ پی سی پی یکی از رایج ترین تفنگ هایی است که توسط بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود.  خرید تفنگ پی سی پی  در دسته بندی مدل های جدید تفنگ بادی فنری صورت می پذیرد. تولید کنندگان چنین تفنگ هایی، توانسته اند به سبک متفاوتی نسبت به تفنگ بادی فنری تولید کنند، تا راحت تر بتوان از آن برای شلیک کردن استفاده نمایند. نحوۀ شلیک کردن با تفنگ PCP کمی متفاوت تر از مدل های تفنگ بادی فنری می باشد. بنابراین هنگام خرید تفنگ پی سی پی بایستی قسمت های مختلف آن را بررسی نمائید و سپس راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. مجموعه طبیعت نو دارای تجربۀ فروش در زمینۀ تجهیزات گردشگری و کوهنوردی می باشند و توانسته اند موفق به فروش تفنگ پی سی پی گردند.

سفارش اینترنتی تفنگ پی سی پی

اگر تمایل به تجربۀ متفاوت و لذت بخشی از تیراندازی را دارید، می توانید اقدام به خرید تفنگ PCP نمائید چون تنها با فشار دادن ماشه، به سهولت قادر به شلیک کردن خواهید بود. اگر تمایل به انجام تیراندازی دقیق هستید، می توانید با نصب دوربین یا مگسک به تفنگ پی سی پی ، به این مهارت دست پیدا کنید. در ضمن، یکی دیگر از ویژگی های شاخص تفنگ پی سی پی، این است که لگد ندارد و بدین ترتیب می تواند میزان دقت تیراندازی را بیشتر نماید. لازم به ذکر است که پس از شلیک کردن با تفنگ پی سی پی، تنظیمات صورت گرفته برای دوربین بهم نمیریزد.

قیمت فروش تفنگ پی سی پی بر مبنای مدل و کیفیت آن تعیین می گردد. از دیگر ویژگی های ساختاری تفنگ پی سی پی می توان به داشتن لوله شرود اشاره نمود که قابلیت تولید صدای اندک را هنگام شلیک کردن گلوله دارد. پس از مشخصات فنی و بررسی قسمت های مختلف و نحوۀ شارژ نموده و شلیک کردن، می توانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی تفنگ PCP می توانید به وب سایت مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید.

 

 مجموعۀ طبیعت نو

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

جهت پیگیری سفارش، به واتس اپ این شماره پیام دهید: 09215841866

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 52
نمایش همه
علاقه مندی ها ()