نایلون عریض یکی دیگر از انواع پلاستیک رایج در بازار محسوب می گردد که دارای مصارف خاصی است. در این مقاله شما را عمدۀ مصارف نایلون عریض آشنا می سازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین نوع پلاستیک را خریداری نمائید. پلاستیک عریض یکی از قدیمی ترین و پرفروش ترین نایلون های صنعتی محسوب می گردد که علاوه بر امور بسته بندی، جهت پوشانندگی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید و فروش نایلون عریض در ابعاد و ضخامت متفاوت صورت می پذیرد. بنابراین صنایع مختلف متناسب با نوع مصارفی که دارند، می توانند نسبت به خرید نایلون عریض با ضخامت متفاوت اقدام نمایند. دریا پلاستیک تجهیز به دستگاه های پیشرفته نایلون سازی عریض می باشند، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به تولید نایلون عریض در ابعاد متفاوت گردند.

خرید بهترین لاستیک عریض

اگر خواستار خرید نایلون عریض ارزان هستید، بایستی به میزان کیفیت و ضخامت پلاستیک توجه داشته باشید. به عبارتی قیمت نایلون عریض بر اساس میزان ضخامت و ابعاد پلاستیک تعیین می گردد. البته قیمت خرید عمده نایلون عریض نسبت به خرید در ابعاد کوچک و حجم اندک ارزان تر است. از مزایای مهم و شاخص نایلون عریض، می توان به پهنای زیاد آن اشاره نمود. این چنین در صنعت ساختمان سازی و کشاورزی می توانید کاربردی ترین مصارف را با استفاده از پلاستیک عریض داشته باشید.

از نایلون عریض برای پوشاندن مصالح ساختمانی و کشاورزی استفاده می نماید. ضمن آنکه خرید نایلون عریض برای پوشانده سقف گلخانه می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. در حال حاضر متناسب با مصارفی که صنایع مختلف دارند، می توانند به صورت آماده و یا سفارش در ابعاد و ضخامت متفاوت اقدام به خرید نایلون عریض درجه یک و یا درجه سه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوۀ تحویل نایلون عریض ساختمانی خریداری شده می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 47
نمایش همه
علاقه مندی ها ()