پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به ادوات مناسب و همچنین تکنسین های مجرب دارد. هدف از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، مستحکم نمودن تکه های سنگ نما می باشد چون عوامل متعددی وجود دارند که باعث سست شدن و در نهایت سقوط آنها بر روی زمین می شود. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به روش های مختلف و طی چندین مرحله صورت می پذیرد. بنابراین مالکین ساختمان های دارای نما سنگ، می توانند پس از بررسی وضعیت شکل ظاهری نمای ساختمان، نسبت به مرمت بنا اقدام نمود. گروه کار در ارتفاع نماروز از ابتدا فعالیت خود را بر روی خدمات ساختمانی متمرکز ساخت و توانستند با بهره گیری از امکانات مناسب، تجهیزات ایمنی اصولی و همچنین افراد متخصص، سطح خدمات خود را گسترش داده و قادر به ارائه ی خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و آب بندی نمای ساختمان باشند.

هزینه اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

دلایلی همچون اجرای نامناسب بندکشی نما، اجرای ضعیف و نادرست اسکوپ زنی سنگ، اثرات زمین لرزه و نشست زمین بر روی سُست شدن و ریزش سنگ های نما تأثیر مستقیم می گذارد. بدین وسیله متناسب با صدماتی که ممکن است برای سنگ ها در نمای ساختمان بوجود آید، یک اقدام پیشگیرانه همچون نصب پیچ و رولپلاک می تواند مقاومت آنها را بیشتر نماید. در حال حاضر توسط کارشناسان فنی در مجموعۀ نماروز، خدمات اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و همچنین سایر ابزارآلات کار در ارتفاع همچون داربست، کلایمر، بالابر و ... به همشهریان گرامی ارائه داده می شود.

به طور کلی، هزینه خدمات آب بندی نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس متراژ کار، روش اجرا و همچنین میزان متریال یا همان نوع پیچ و مهره هایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر نسبت به چگونگی دریافت خدمات ساختمانی در ارتفاع بالا یا همان نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()