شارژ کپسول آتش نشانی توسط برخی از مراکز به متقاضیان ارائه داده می شود. در واقع کپسول آتش نشانی یک مخزن استوانه ای شکل است که با مواد مخصوص تحت فشار پر می شود و در زمان آتش سوزی به فرد کمک می کند تا بتواند آتش را مهار نموده و از گسترش آن به  محیط های دیگر جلوگیری کند. بر روی هر کپسول، یک سری مشخصات فنی درج می گردد که نشان دهندۀ نوع محتویات درون مخزن و همچنین نحوۀ بکارگیری آن توسط افراد صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام دریافت خدمات شارژ کپسول آتشنشانی بایستی توجه و دقت کافی نسبت به رعایت اصول اولیه توسط اپراتور و مرکز ارائه دهندۀ خدمات داشته باشید.

سرویس و شارژ کپسول آتش نشانی

خدمات ایمنی آتش گریز تهران از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ شارژ کپسول آتش نشانی در تهران آغاز نموده اند. در نتیجه ساکنین این منطقه، می توانند هر نوع کپسول آتش نشانی در دسترس خود را برای سرویس و همچنین شارژ مجدد به این مجموعۀ معتبر ارسال کنند. ممکن است روند شارژ کپسول آتشنشانی برای هر نوع از آنها متفاوت باشد و به همین علت بایستی به مراکز دارای سابقه مراجعه نمائید. زمان مناسب برای شارژ کپسول آتش نشانی از طریق فاکتورهایی همچون تاریخ تولید، تخلیه بودن و آسیب دیدگی بدنۀ آن مشخص می گردد.

از مزایای مراجعه به مراکز  خدمات شارژ کپسول آتش نشانی ، می توان به سرویس کپسول اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نوع کپسولی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. یکی از فاکتورهای مهم و اساسی که عموم افرد در محیط های مختلف بایستی بدان توجه نموده و در نظر بگیرند، وجود کپسول آتش نشانی سالم و با اعتبار است. در صورت منقضی بودن کپسول، بایستی هر چه زودتر نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید چون حوادث این چنینی به هیچ عنوان خبر نمی کند. جهت هماهنگی بیشتر می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()