به منظور رفع نیازتان نسبت به اجاره اتوبوس دربستی جهت تردد در سطح شهر و خارج از شهر، می توانید به واحد گشت مراجعه نمائید. با توجه به اینکه شاهد فعالیت مراکز متعددی در زمینه واحد گشت هستیم، همواره بایستی کیفیت خدماتی که ارائه می دهند را مد نظر قرار دهید. یک مرکز  خدمات واحد گشت معتبر و مطمئن، همواره تلاش دارد از ناوگان حمل و نقل مناسب و به عبارتی اتوبوس هایی با ظرفیت متفاوت استفاده نمایند. این چنین به افراد اجازه می دهند که راحت تر بتوانند متناسب با تعداد افراد مد نظرشان، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی کم ظرفیت و یا با ظرفیت بالا نمایند. واحد گشت تهران چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ اجاره اتوبوس دربستی آغاز نموده اند.

ویژگی واحد گشت مطمئن و معتبر

بدین ترتیب سازمان ها، مؤسسات دولتی و خصوصی، بیمارستان ها، آژانس های گردشگری، هتل ها، مدارس، مجموعه های برگزار کننده مراسم تشریفاتی و عزاداری می توانند جهت اجاره اتوبوس دربستی با واحد گشت معتبر در سطح شهر تماس حاصل فرمایند. هماهنگی های لازم را در خصوص نحوۀ کرایه اتوبوس ویژه و VIP می توانید با کادر پذیرش مجموعه واحد گشت تهران انجام دهید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ اجاره اتوبوس دربستی به ارگان های مختلف می باشند. ضمن آنکه قادر به کلیۀ خدمات به اشخاص حقیقی می باشند و به منظور افزایش سطح کیفیت خدمات، از ناوگان اتوبوس حمل و نقل با ظرفیت های متفاوت استفاده می نمایند.

با این تفاسیر، هزینه واحد گشت به عوامل مهم همچون ظرفیت و مدل اتوبوس، میزان امکانات آن و همچنین مدت زمان اجاره و میزان مسافت تعیین می گردد. جهت رزرو اتوبوس دربستی   واحد گشت بهشت زهرا برای تردد میهمانان در مراسم خاکسپاری و بهشت زهرا می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید. تنها کافی است، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و کیفیت خدماتی که ارائه داده می شوند، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()