ویدئو پروژکتور مدل T46 از جمله دستگاه های پیشرفتۀ موجود در بازار محسوب می گردد و افراد زیادی خواستار خرید این دستگاه هستند. بر اساس تاریخچه استفاده از دستگاه های پروجکشن، هم اکنون با آسودگی خاطر می توانید متناسب با موقعیت و کاربری های متفاوت، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 نمائید. این نوع دستگاه پروژکتور تجهیز به سیستم عامل اندروید نسخۀ 9 می باشد که امکان کاربری آسان و همچنین تنظیمات قسمت های مختلف دستگاه را به اپراتور می دهد. بنابراین مجموعه های برگزار کنندۀ همایش و کنفرانس، دانشگاه ها، شرکت ها و ... می توانند از طریق فروشگاه نیزار کالا اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T46  نمایند که از وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار است.

معرفی انواع پورت ویدئو پروژکتور مدل T46

برخی از مهمترین پورت های ویدئو پروژکتور مدل T46 عبارتند از :

  • خروجی S-Video
  • پورت HDMI
  • پورت Audio
  • پورت USB
  • ورودی میکروفن

لازم به ذکر است که این دستگاه پروژکتور نیز از فناوری پیشرفته تبعیت نموده و تجهیز به قابلیت ارتباط با امواج WiFi با دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی هوشمند می باشد. طول عمر مفید لامپ LED در حالت معمولی و ECO به میزان 50 هزار ساعت می باشد. ویدئو پروژکتور مدل T46 دارای لنز LED با قابلیت زوم است، ضمن آنکه امکان تصحیح زاویه تصویر را به میزان 15 الی 40 درجه در راستای افقی و عمودی را برای کاربر فراهم می آورد.

سایز پرده نمایشگر در دستگاه مینی ویدئو پروژکتور هوشمند T46، بین 50 الی 200 اینچ می باشد و قابلیت پذیرش گیری سیگنال بین دستگاه و صفحه نمایش به مقدار 1.5 الی 4.5 متر می باشد. میزان وضوح تصویر و رزولوشن نمایشگر این دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار به میزان 1080*1920 پیکسل می باشد.

در صورت تمایل به  خرید ویدئو پروژکتور مدل T46 با تخفیفات ویژه و قیمت ارزان تر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()