زغال سکه ای درجه یک مورد نیاز خود را می توانید از طریق مراکز فروش زغال موجود در بازار تهیه نمائید. با توجه به تنوع مدل های زغالی که در سطح بازار عرضه می شوند، بایستی توجه ویژه به میزان کیفیت زغال داشته باشید. از جمله شاخص های مهمی که بایستی در زمان  خرید زغال سکه ای و زغال قلیان در نظر بگیرید عبارتند از :

  • داشتن بافت منسجم و یکپارچه : هر چه تکه های زغال سکه ای منسجم باشد، مدت زمان بیشتر دوام خواهد داشت. ضمن آنکه خاکستر کمتری تولید می شود.
  • داشتن رنگ مشکی براق : معمولاً زغال های سکه ای مرغوب دارای رنگ مشکی براق هستند.
  • تکه های یکسان : زغال سکه ای که دارای تکه های یکسان باشد، حرارت یکنواختی را تولید می کند و تأثیر مستقیم بر روی میزان حرارت نهایی دارد.
  • داشتن بوی مطبوع : جهت خرید زغال سکه ای، می توانید زغال لیمو سکه ای را انتخاب نمائید چون هنگام سوختن، بوی مطبوعی از آن منتشر می شود.

هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، از طریق مجموعه سالار سوز جنوب می توانید اقدام به خرید آنلاین زغال سکه ای و زغال قلیان با بسته بندی کارتنی نمائید.

عوامل تعیین کننده قیمت زغال سکه ای

پارامترهای متعددی بر روی قیمت خرید زغال قلیان مانند زغال سکه ای تأثیرگذار هستند که در قسمت فوق به بری از آنها اشاره نمودیم. در ادامۀ پست نیز به اهمیت خرید زغال سکه ای مرغوب می پردازیم چون بی توجهی نسبت به چنین موضوع مهمی، می تواند شما را گرفتار بوی نامطبوع، دود زیاد و تولید گاز سمی نماید. در صورت عدم سابقۀ خرید زغال سکه ای درجه یک، توصیه بر این داریم که با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده، با اطمینان خاطر می توانید زغال با کیفیتی را خریداری نمائید. هم اکنون جهت اطلاع از قیمت زغال سکه ای و سفارش آن به مقدار مورد نیاز، می توانید با کادر فروش ما در مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()