ویدئو پروژکتور مدل T44 یکی دیگر از محصولات پیشرفتۀ فروشگاه نیزار کالا محسوب می گردد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت. اگر در پی خرید دستگاه های پروژکتور با فناوری جدید هستید، می توانید نگاهی به مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T44 داشته باشید. پس از بررسی تمام جوانب پیش رو و همچنین شرایط محیطی یا همان میزان روشنایی داخل اتاق، می توانید از مزایای آن بهره مند گردید و راحت تر اقدام به  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 اقدم نمائید.

مشخصات فنی و تصویری ویدئو پروژکتور مدل T44

برخی از انواع اتصالات ویدئو پروژکتور مدل T44 عبارتند از پورت آدیو، HDMI، خروجی اس ویدئو، USB و  وای فای می باشند که امکان ارتباط بدون اتصال با کابل را میان دستگاه پروژکتور و همچنین سایر منابع دیجیتالی پیشرفته فراهم می آورد. این دستگاه پروژکتور دارای مصرف برق 120 وات است و بدین ترتیب به سهولت می توان به برق شهری متصل نمود. هنگام خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 اقلامی چون دوشاخه برق، ریموت کنترل، دفترچه راهنما و همچنین کابل AV را می توانید دریافت نمائید. با استفاده از ریموت کنترل می توان تنظیمات تصویر و سایر قابلیت های دستگاه را انجام داد.

این دستگاه پروژکتور دارای کنتراست 1:8000، شدت روشنایی 5000 انسل لومنز، نسبت تصویر 16:9 / 4:3، سایز نمایشگر 50 الی 200 اینچ، رزولوشن نمایشگر اچ دی، تصحیح زاویه به مقدار 15 الی 40 درجه در جهات افقی و عمودی می باشد. وزن تقریبی دستگاه ویدئو پروژکتور T44 به میزان 1.8 کیلوگرم است و در عین حال دارای ابعاد کوچک می باشد. نوع لنز و لامپی که در طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور استفاده می شود، LED است که دارای قابلیت زوم می باشد. جهت اطلاع از قیمت  خرید ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با تخفیفات ویژه اقدام به فروش محصولات پیشرفتۀ مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای می نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()