اگر تمایل به تأمین یک دستگاه پروژکتور با قابلیت‌های پیشرفته برای منزل و یا محیط اداری و تجاری را دارید، می توانید از امکانات ویدئو پرژکتور owlenz SD500 هوشمند بهره مند گردید. علت استقبال از  خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند  ، داشتن قابلیت‌های پیشرفته و در عین حال وضوح تصویر و رزولوشن بالای آن می باشد. بنابراین متناسب با موقعیت مکانی متفاوت، می توانید از ویژگی های ویدئو پروژکتور هوشمند بهره مند گردید. معمولاً مدارس، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور برگزاری کنفرانس و ارائه مطالب آموزشی و غیره می توانید از وضوح تصویر بالای ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 بهره مند گردید.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند

فروشگاه النز دارای سابقۀ طولانی و در عین حال پیشگام در صنعت تولید دستگاه ویدئو پروژکتور در ایران می باشند و توانسته‌اند موفق به تولید محصولاتی با امکانات پیشرفته و وضوح تصویر بالا شوند. بنابراین متناسب با مدت زمانی که قصد استفاده از دستگاه پروجکشن را دارید، می توانید از قابلیت های پیشرفته ویدئو پرژکتور هوشمند owlenz SD500بهره مند گردید. این دستگاه ویدئو پروژکتور از ابعاد کوچک و وزن اندک برخوردار است و باعث می گردد تا افراد به سهولت جابجایی آن را انجام دهند.

از مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند می توان به برقراری ارتباط از طریق امواج وای فای اشاره نمود. ضمن آنکه دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد و امکان کار کردن آسان با دستگاه ویدئو پروژکتور را برای افراد مختلف آسان می سازد چون کلیۀ گوشی‌های هوشمند تجهیز به این نوع سیستم عامل هستند. با خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند می توانید تصاویر را در ابعاد 42 الی 150 اینچ مشاهده نمائید و داشتن وضوح تصویر بالا و Full HD می تواند لذت تماشای شما از تصاویر پخش شده بیشتر کند. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی بیشتر از این دستگاه ویدئو پروژکتور هوشمند و  خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500   می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()