کپسول‌های آتش نشانی دارای کاربری خاص بوده و نقش بسزایی در تسریع زمان اطفاء حریق‌های کوچک دارد. شارژ کپسول نیاز به ابزارآلات و وسایل مناسب دارد، تا بدین وسیله بتوانند فرآیند را به درستی اجرا نمایند. بر اساس تنوع مواد مشتعل که در محیط‌های مختلف وجود دارد، متخصصین اقدام به ایجاد کپسول آتش نشانی با محتویات گوناگون نموده‌اند تا در زمان اطفاء حریق اثربخش باشند. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران منطبق بر ضوابط و قوانین مشخص، کلیۀ  خدمات شارژ کپسول را ارائه می دهند.

روش های مختلف شارژ کپسول

شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی معمولاً به چند روش انجام می‌شود، که بر اساس نوع کپسول و شرایط محیطی متفاوت است. برخی از انواع روش شارژ کپسول‌ آتش‌نشانی عبارتند از:

  • شیر پمپ: در این روش، کپسول آتش‌نشانی با استفاده از یک شیر پمپ به صورت دقیق شارژ می‌شود. شیر پمپ بر روی کپسول قرار داده شده و با فشار دادن آن، محتوای کپسول (مانند پودر آتش‌نشانی) به بیرون می‌آید. روند شارژ کپسول با رعایت دستورالعمل وعظ شده بایستی به درستی انجام شود.
  • دستگاه شارژ کپسول: برخی از انواع کپسول‌ آتشنشانی نیاز به دستگاه خاصی برای شارژ شدن دارند، که این دستگاه‌ها معمولاً توسط تولیدکننده کپسول فراهم می‌شوند و برای شارژ کپسول به صورت دقیق و منظم استفاده می‌شوند.

بسته به نوع و مدل کپسول آتش‌نشانی، یک یا ترکیبی از این روش‌ها ممکن است برای شارژ آن استفاده شود. توصیه می‌شود که همواره دستورالعمل تولیدکننده و راهنمای استفاده هر کپسول را به دقت مطالعه و پیروی کنید تا از عملکرد صحیح و کارآمد آن اطمینان حاصل شود. لازم به ذکر است که اجرای شارژ کپسول بیوورسال با نحوۀ شارژ کپسول پودر و گاز و سایر دسته بندی ها متفاوت صورت گیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و در نهایت دریافت هر کدام از خدمات شارژ کپسول آتشنشانی می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 32
نمایش همه
علاقه مندی ها ()