در انتخاب ویدئو پروژکتور بایستی یک سری موارد مهم در نظر گرفته شود. از دستگاه پروژکتور برای نمایش داده های تصویری در ابعاد بزرگ استفاده می کنند. مدارس، شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های مختلف به منظور ارائه یک سری مطالب به صورت تصویری تمایل به استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور دارند. از قطعات و اجزای اصلی دستگاه‌های پروژکتور می توان به داشتن لامپ و لنز اشاره نمود. هر کدام از آنها نقش بسزایی در طول عمر و عملکرد ویدئو پروژکتور خواهد داشت. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور  می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید چون از جمله برندهای معتبر ایرانی محسوب می گردد.

قابلیت های مهم ویدئو پروژکتور هوشمند

در حالت کلی، هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی شاخص های مهم منجمله مشخصات فنی دستگاه از سوی خریدار مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. تعداد پورت‌های ورودی و خروجی دستگاه، نوع لامپ و لنز، قابلیت های دستگاه، ویژگی های تصویری موارد مهمی هستند که نقش اساسی در انتخاب و به نوعی قیمت ویدئو پروژکتور خواهد داشت. با توجه به اینکه در گذشته از ویدئو پروژکتور تنها در محیط های تاریک استفاده می نمودند، لیکن کاربرد ویدئو پروژکتورهای هوشمند و پیشرفته تر در محیط‌های روشن نیز می توان مشاهده نمود.

در نتیجه متناسب با موقعیت مورد نظر و متراژ اتاق می توانید بهترین خرید ویدئو پروژکتور را از میان نسخه‌های جدید داشته باشید. در واقع قیمت ویدئو پروژکتور نیز به قابلیت و امکاناتی که دستگاه دارد وابسته است. بنابراین پیش از انتخاب ویدئو پروژکتور هوشمند بایستی به طور دقیق مشخصات فنی و تصویری دستگاه مورد بررسی قرار گرفته شود. در حال حاضر اکثر محصولات برند نیزار کالا تجهیز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 هستند. علاوه بر آنکه تجهیز به قابلیت وای فای هستند و این چنین امکان ارتباط بدون کابل را با سایر دستگاه‌های منبع فراهم می آورد. جهت خرید آنلاین ویدئو پروژکتور همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از بررسی کلیۀ محصولات، بهترین انتخاب خود را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()