مجموعه‌های مختلفی خواستار خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 هستند چون این دستگاه، نوعی سیستم پخش کننده تصویری محسوب می گردد. علاوه بر آنکه قابلیت جابجایی آسان را دارد و در عین حال امکان نمایش داده‌های تصویری در ابعاد بزرگ را برای بینندگان فراهم می آورد. ویدئو پروژکتور مدل T48 در لیست محصولات فروشگاه نیزار کالا مشهود است و به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در بازار محسوب می گردد. فروش ویدئو پروژکتور مدل T48 در لسیت دستگاه های پروژکتور هوشمند صورت می پذیرد. در نتیجه امکان ارتباط بدون کابل این دستگاه با سایر منابع اصلی همچون لپ تاپ، گوشی هوشمند، دستگاه‌های ایکس باکس و پلی استیشن و ... مهیا می گردد.

قابلیت های مهم ویدئو پروژکتور مدل T48

اگر در پی ایجاد فضا و تجهیزات مناسب جهت سینمای خانگی هستید، خرید ویدئو پروژکتور T48 را می توان به شما پیشنهاد داد چون از قابلیت های پیشرفته برخوردار است. ضمن آنکه ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت می باشد. در نتیجه برای مواقعی که قصد روشن نگه داشتن دستگاه پروژکتور را برای مدت زمان طولانی دارید، می توانید از امکانات بروز این دستگاه بهره مند گردید. باز دیگر مشخصه‌های ویدئو پروژکتور T48 می توان به وضوح تصویر بالای آن و همچنین کنتراست آن اشاره نمود.

میزان شدت روشنایی این دستگاه پروژکتور به مقدار 6 هزار انسل لومنز می باشد و دارای نسبت تصویری 1.56.1  اسپکت ریتو است و امکان پخش تصاویر HD و FULL HD را فراهم می آورد و با رزولوشن بالا 1920*1080 پیکسل می توانید از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور مدل T48 بهره مند گردید. اگر در پی خرید آنلاین و اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار با سیستم عامل اندروید هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، می توانید بهترین دستگاه ویدئو پروژکتور را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 30
نمایش همه
علاقه مندی ها ()